پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۵۷۹
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
عباس عبدی در توئیتی ضمن اشاره به صحبت مهران مدیری برای غیر قابل پخش شدن قهوه تلخ و شب‌های برره، هشدار داده است که این دیگر طنز نیست. شاید بنوعی درست هم هشدار داده باشد، اما راهکار چالش مطرح شده، چندان دشوار نبوده و با حرکت در مسیر گام دوم انقلاب و بروز رسانی ساخت‌ها و رویه‌های سیاسی، ضمن پاسخگویی به اولویت‌های کشور، می‌توان پاسخگو به چالش‌هایی از این دست بود.
شعار سال: اینکه کشور در گام دوم انقلاب نیازمند بازنگری و تقویت سه رکن جمهوریت مبتنی بر قانون اساسی، اسلامیت مبتنی بر دین مبین و انقلابی گری مبتنی بر آرای امامین با حذف مدیران رانت جو و ویژه طلب اهمال کار است، واقعیتی قابل تاکید می‌باشد.

ضمن بازنگری در ارکان دولت و شیوه خدمات رسانی و دولت داری، بازنگری و تقویت ارکان انتظام بخش و تثبیت کننده نظام (هر نظامی در دنیا) یعنی سه گانه قضایی- امنیتی - نظامی، باید در دستور کار قرار بگیرد.
افزایش مشارکت‌های مردمی در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی با رویکرد‌های برنامه ریزی، نظارت و اجرا باید در دستور کار قرار گیرد.

چهارگانه تصمیم سازی، سیاستگذاری، تصمیم گیری و اجرا در کشور، آسیب‌ها و چالش‌هایی دارد که باید مورد توجه خاص قرار گیرد.

پرداختن به مواردی از این دست، مسلما تقویت پایه‌های مشروعیت، محبوبیت و اقتدار نظام را به همراه داشته و آسیب‌هایی نظیر موارد مطرح توسط آقای عبدی یا سایر عزیزان هم در این روند، پاسخ داده شده و رفع مشکل می‌گردد.
سیاسی شدن قوه تلخ و شب‌های برره یا ضرورت تجدید نظر در ساخت سیاسی؟
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین