پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۷۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
سفارت روسیه پیرو تذکرات رسانه‌ای ارایه شده در خصوص خبر نثار تاج گل به مجسمه گریبایدوف اقدام به ارایه توضیحاتی مسئله دار نموده و مسئله را بنوعی به تئوری توطئه و تهدید غیر مستقیم ختم کرده است. این در حالی است که قبلا در خصوص حساسیت‌های موقعیت کنونی و نیازمندی به افزایش تحفظات و خویشتنداری‌ها، هشدار‌های لازم به این سفارت داده شده بود.
شعار سال: سفارت روسیه در تهران پس از انتقاد‌های رسانه‌ای از اقدام لوان جاگاریان سفیر روسیه بیانیه اى بیان داشته است که، با توجه به اخبار تحریک آمیز رسانه‌های ضد ایرانی مثل ایران اینترنشنال، رادیو فردا و بی بی سی فارسی، سفارت فدراسیون روسیه در جمهوری اسلامی ایران موارد ذیل را اعلام می‌نماید:
*** مراسم اهدای گل به مجسمۀ الکساندر گریبایدوف شاعر و دیپلمات روس، هر سال به مناسبات روز دیپلمات ١٠ فوریه صورت می‌گیرد.

*** این مراسم هیچ ربطی به بزرگداشت روز انقلاب اسلامی ندارد و پرسنل آن رسانه‌ها نمی‌توانند در این باره ندانند (رسانه: منظورشان این است که اطلاعی نداشته باشند).

*** به نظر می‌رسد که آن مقالات تحریک آمیز است. منظور از آن مقالات تضعیف روابط روسیه و ایران است.

*** سفارت به این گونه دروغ پراکنی‌ها به شدت واکنش نشان خواهد داد.

شعار سال، ضمن تقدیر از ارسال بیانیه و شفاف سازی موضع و موضوع توسط آن سفارتخانه محترم، مجددا در خصوص سطح حساسیت‌ها و ضرورت خویشتنداری‌ها و اقدامات سنجیده و بدور از حاشیه هشدار می‌دهد. روابط در حال تقویت ایران و روسیه با توجه به موقعیت پر تشنج حاکم بر منطقه، نیازمند دوربینی‌ها و رعایت چارچوب‌های خاص است.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
0
0
ولی مردم فکر می کنند سفیر موجود بدجوری دلش می خواد پا جای پای گریبایدوف بگذاره ،درست نیست تو یه قرن دوتا سفیر بکشیم لااقل اجازه بده به 1407 برسیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین