پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۷۴۹
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
فعالیت سه واحد تولیدی «لبنیات تاراز»، «شوینده پارسوماش» و «تیرچه صنعتی یوسفی» در شهرستان مسجد سلیمان که از حدود ۱۵ سال پیش به دلیل مشکلات مالی متوقف شده بود، با پیگیری مسئولان استانی از سر گرفته شد.
شعار سال: منابع کارگری در استان خوزستان گفتند: سه واحد تولیدی «لبنیات تاراز»، «شوینده پارسوماش» و «تیرچه صنعتی یوسفی» با سرمایه‌گذاری ۶۰ تا ۸۰ میلیارد ریالی به صورت رسمی فعالیت خود را از روز گذشته (۲۳ بهمن ماه) با زمینه اشتغال حدود ۴۵ نفر در ایام دهه فجر سال جاری مجددا از سر گرفتند.

آن‌ها با بیان اینکه در آن زمان تعدادی کارگر بیکار شدند، در ادامه افزودند: اخیرا با پیگیری مسئولان و تامین بخش زیادی از منابع مالی کارخانه از سوی سرمایه‌گذار جدید، عملیات احیای خطوط تولیدی این سه واحد انجام شده و فعالیتشان رسما آغاز شده است.

به گفته این منابع کارگری، هر سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره یک مسجدسلیمان پس از ۱۵ سال رکود و تعطیلی دوباره به چرخه تولید بازگشته‌اند.

به گفته آن‌ها؛ در حال حاضر فعالیت سه کارخانه انجام شده و علاوه بر اشتغال حدود ۴۵کارگر به زودی تعداد زیادی کارگر جدید به کار گرفته می‌شوند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۹۵۸۷۳، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین