پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۴۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه گفته که دمشق آماده به رسمیت شناختن استقلال جمهوری‌های "لوهانسک" و "دونتسک" است.
شعار سال: ریاست جمهوری سوریه از آمادگی و تلاش خود برای برقراری روابط با جمهوری‌های "لوهانسک" و "دونتسک" خبر داد.
 
ریاست جمهوری سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: سوریه تاکید می‌کند که آماده تلاش برای ایجاد و تقویت روابط با جمهوری‌های لوهانسک و دونتسک در چارچوب منافع مشترک و احترام متقابل است.

در این بیانیه آمده است: این موضع ریاست جمهوری سوریه ناشی از این اعتقاد است که بحران اوکراین مشکلی است که توسط کشور‌های غربی به ویژه آمریکا و برای ایجاد تفرقه میان ملت‌ها و تضعیف امنیت ملی روسیه ایجاد شده است.

ریاست جمهوری سوریه همچنین تاکید کرد: این موضع همچنین ناشی از اصل ثابت سوریه است که مقابله با سیاست‌های غرب را یک منفعت مشترک و دائمی برای همه ملت‌های مخالف سلطه‌گرایی می‌داند که باید به هر طریق ممکن با آن مقابله کرد.

پیشتر نیز دیمیتری سابلین، نماینده مجلس دومای روسیه اظهار کرده بود: بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه گفته که دمشق آماده به رسمیت شناختن استقلال جمهوری‌های "لوهانسک" و "دونتسک" است.

این بیانیه پس از آن صادر شد که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه دوشنبه شب در سخنرانی تلویزیونی اعلام کرد که روسیه، "لوهانسک" و "دونتسک" را به عنوان جمهوری‌های مستقل از اوکراین به رسمیت می‌شناسد.

رئیس جمهور روسیه ضمن اعلام به رسمیت شناختن استقلال جمهوری‌های "دونتسک" و "لوهانسک" قرارداد‌هایی برای به رسمیت شناختن استقلال این دو منطقه خودمختار را امضا کرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از عصر ایران، تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر: asriran.com/۸۲۸۱۹۸
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
0
0
چقدر آماده و تابعه روسیه شده این سوریه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین