پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۷۱۰
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری اردبیل گفت: تعاونی‌های مرزنشینان به‌منظور رفع مشکلات روستاییان تشکیل شده که بیش از ۲۲۰ هزار نفر در استان اردبیل حائز شرایط عضویت در این تعاونی‌ها هستند.
شعار سال: علی قیطانی در جلسه با مدیران تعاونی‌های مرزنشینان استان اردبیل اظهار کرد: تعاونی‌های مرزنشینان به‌منظور رفع مشکلات روستاییان تشکیل شده که بیش از ۲۲۰ هزار نفر در استان اردبیل حائز شرایط عضویت در این تعاونی‌ها هستند که با رفع مشکلات تعاونی‌ها، تعداد قابل توجهی از اهالی روستا‌های مرزی استان و عشایر می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.

وی افزود: مردم مناطق مرزی به‌طور مستقیم باید از منافع و مزیت‌های تعاونی‌ها برخوردار شوند و کالا‌های یارانه‌دار در اختیار این قشر زحمتکش قرار گیرد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری اردبیل هدف از تشکیل این جلسه را رفع مشکلات و طرح مسائل چندین ساله تعاونی‌ها برشمرد و بیان کرد: باید کارگروهی با حضور نمایندگانی از دفتر امور روستایی، معاونت امور اقتصادی استانداری، اداره‌کل تعاون و یک نفر به نمایندگی تعاونی‌های مرزنشینان تشکیل شود تا نسبت به تهیه و دسته‌بندی کارشناسی مسائل و پیشنهادات تصمیمات اساسی گرفته گردد.

قیطانی تصریح کرد: با تشکیل این کارگروه و اتخاذ تصمیمات کارشناسی، مشکلات در سطح استانی و ملی پیگیری و در نهایت به یک نتیجه مطلوب ختم خواهد شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۴۰۰۱۲۰۵۰۰۰۸۱۸، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین