پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۷۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵
روسیه، حمله نظامی گسترده‌ای به اوکراین آغاز کرده و همزمان با ورود به خاک اوکراین، مراکز نظامی اطراف شهر‌های بزرگ را هدف قرار داده و چهره این جنگ در خلال تصاویر، بسیار ناراحت کننده است.

شعار سال:روسیه، حمله نظامی گسترده‌ای به اوکراین آغاز کرده  و همزمان با ورود به خاک اوکراین، مراکز نظامی اطراف شهر‌های بزرگ را هدف قرار داده و چهره این جنگ در خلال تصاویر، بسیار ناراحت کننده است.

حمله روسیه کمی پس از سخنرانی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور آغاز شد، وی در یک سخنرانی تلویزیونی، گفت روسیه قصد اشغال اوکراین را ندارد و از نظامیان این کشور خواست سلاح‌هایشان را بر زمین بگذارند.
 

 این عکس، نخستین عکسی است که دفتر رئیس جمهور اوکراین ارائه کرده است و انفجاری را در اوایل روز پنجشنبه،   در شهر کیف، پایتخت این کشور نشان می‌دهد.


 پرسنل اورژانس در محل سقوط یک هواپیمای نظامی اوکراینی در جنوب کیف کار می‌کنند.
 

یک زن  در پی حملات هوایی در خارکف اوکراین در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ زخمی شد.
 

این تصویر، نمای یک ساختمان آپارتمانی را نشان می‌دهد که بر اثر گلوله باران در شهر Chuhuiv در منطقه خارکف اوکراین آسیب دیده است.
 

آرایه‌های رادار و سایر تجهیزات در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ در یک تأسیسات نظامی اوکراین در خارج از Mariupol، اوکراین مورد حمله قرار گرفتند.
 

پس از بمب گذاری در شهر چوگویف در شرق اوکراین در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲، یک مرد مجروح در کنار خودروی یک واحد اورژانس برای دریافت کمک‌های پزشکی ایستاده است.


در پی گلوله باران روسیه در خارج از کیف، اوکراین، دود و شعله از آوار‌های یک خانه شخصی بلند می‌شود.
 

آتش نشانان اوکراینی پس از حمله هوایی به مجتمع آپارتمانی در چوهویو، استان خارکف، اوکراین در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲، تلاش می‌کنند آتش را خاموش کنند.
 

مردی در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ در  نزدیکی جسد عزاداری می‌کند، زیرا یک حمله هوایی به مجتمع آپارتمانی خارج از خارکف، اوکراین آسیب می‌زند.
 

در پی عملیات نظامی روسیه در خارکف اوکراین، یک موشک جت به کنار جاده آسیب دیده برخورد کرد.


یک وب سایت ردیابی پرواز، نشان می‌دهد که هواپیما‌ها به دنبال حملات هوایی در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ در اطراف اوکراین تغییر مسیر داده اند.
 

 ساختمان آسیب دیده پس از عملیات نظامی روسیه در خارکف اوکراین.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی انتخاب  ، تاریخ انتشار: 6 اسفند 1400، کدخبر: ، www.entekhab.ir،664416

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
0
0
جنگ برای هر کشوری که باشه پیامدهای خوبی نداره و مردم هستن که بیشترین آسیب رو میبینن، حتی اگه قصدشون هم نباشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین