پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۱۸۴
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
تا جایی که مطلع هستیم، اهدای نشان‌ها در کشور تابع قوانین و مقررات خاص ملی بوده و دستگاه‌های اجرایی نمی‌توانند اقدام به اهدای نشان با هر اسمی کنند. این در حالی است که خبر می‌رسد نخستین جشنواره اهدای نشان مسئولیت اجتماعی در موضوع ارتقای سواد فضای مجازی ویژه فعالیت‌های سواد فضای مجازی، سامانه‌ها، سکو‌ها و کار افزار‌ها به همت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود؟ منتظر دریافت توضیحات هستیم.
شعار سال: محمدصادق افراسیابی، معاون مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی گفت: فراخوان اعطای نشان مسئولیت اجتماعی با هدف ارتقای آگاهی، دانش و مهارت کاربران برای استفاده بهینه از فضای مجازی منتشر شده است.

افراسیابی گسترش فرهنگ مسئولیت اجتماعی سکو‌ها و کارافزار‌ها برای ارتقای سواد فضای مجازی کاربران را از دیگر اهداف این فراخوان عنوان کرد.

وی افزود: موضوعات رویداد اهدای نشان مسئولیت اجتماعی در موضوع ارتقاء سواد فضای مجازی عبارتند از «مراقبت و نظارت بر استفاده کودکان و نوجوانان در فضای مجازی، اطلاع‌رسانی به کاربران در مورد دسترسی به ابزار‌ها و داده‌های شخصی، حقوق و مسئولیت‌های کاربران در استفاده از خدمات و محتوا و شیوه استفاده صحیح از خدمات و محتوا موضوعات رویداد.»

بنا بر اعلام افراسیابی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، سکو‌ها و نرم افزار‌های کاربردی، رسانه‌های برخط و شبکه‌های اجتماعی می‌توانند با آثار اختصاصی و بازنشر شده خود که در بازه زمانی ابتدای امسال تا یک بهمن ۱۴۰۰ در بستر‌ها منتشر شده باشد، در این جشنواره شرکت کنند.

واجدین شرایط شرکت در این رویداد می‌توانند فعالیت‌ها و اقدامات خود را که در قالب‌های انیمیشن، موشن گرافی، کمیک موشن، فیلم کوتاه و ویدئو کامنت، عکس، پوستر و اینفوگرافی تولید و منتشر شده است، تا ۱۵ اسفند در نشانی platzaar.ir سامانه برگزاری جشنواره‌های آنلاین مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، بارگذاری کنند.
 
اهدای نشان مسئولیت اجتماعی توسط مرکز توسعه فرهنگ و هنر!

بنابر این گزارش، بر اساس اعلام سایت پلتزار هیئت داوران این رویداد که جمعی از متخصصان ارتباطات و فضای مجازی و نمایندگانی از دستگاه‌های ذی‌ربط در حوزه فضای مجازی هستند عبارتند از: محمدصادق افراسیابی، محمدحسین سیاح‌طاهری، حسین حق‌پناه، سیدعلی علوی، علی‌محمد سعد، حمید ضیایی‌پرور و علی‌محمد رجبی.

ابتدای سال ۱۴۰۰ شورای عالی فضای مجازی «دستورالعمل الزامات ارتقای سواد فضای مجازی در حوزه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی» را با هدف ارتقا آگاهی، دانش و مهارت کاربران برای استفاده بهینه از فضای مجازی و ضرورت افزایش محتوای مرتبط با فرهنگ‌سازی و سواد مجازی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ کرد.

در ادامه فراخوان ویدئویی شرکت در نخستین جشنواره اهدا نشان مسئولیت اجتماعی در موضوع ارتقاء سواد فضای مجازی ویژه فعالیت‌های سواد فضای مجازی، سامانه‌ها، سکو‌ها و کار افزار‌ها مشاهده می‌کنید.

تعداد بازدید : 4


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری بین المللی قرآن، تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر:iqna.ir/۴۰۳۹۹۰۹
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین