پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۴۰۴
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم توجه به شایسته‌سالاری در انتصاب برخی از مدیران گفت: امروز استان فارس از عقب‌ماندگی‌های مفرطی در حوزه زیرساخت‌ها رنج می‌برد که اگر مدیران کارآزموده، متبحر و قدرتمند در رأس دستگاه‌های اجرایی قرار نگیرند، این عقب‌ماندگی‌ها نیز همچنان باقی خواهد ماند.
شعار سال: ابراهیم عزیزی، نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، امروز، ۱۴ اسفندماه در جمع خبرنگاران با انتقاد از انتصاب برخی مدیران ضعیف در دستگاه‌های اجرایی استان فارس گفت: تشکیل دولت قوی با انتصاب مدیران ضعیف غیر ممکن است.

وی با بیان اینکه مدیران کوتاه قامت نمی‌توانند اهداف بلند و توسعه پایدار را رقم بزنند، افزود: متأسفانه شاهد برخی انتصاب‌های ضعیف و دور از انتظار در استان هستیم که این انتصاب‌ها جز ضربه‌زدن به بدنه دولت و بی‌اعتمادی مفرط، حاصلی نخواهد داشت.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خطاب به کسانی که در این انتصاب‌ها نقش ایفا می‌کنند، گفت: به راستی منشأ چنین انتصاب‌هایی کجاست؟ اگر دلیل منطقی و استدلال قوی برای آن وجود دارد، آقایان اعلام کنند تا ما نیز مطلع شویم.

عزیزی با بیان اینکه تعداد نیرو‌های زبده و شایسته در جریان انقلابی کم نیست، گفت: به کارگیری این نیرو‌ها در مناصبی که سزاوار است، خود یک هنر مدیریتی است که ناشی از شناخت صحیح از اشخاص، مسائل مهم و نیاز‌های حیاتی استان دارد.

وی با اشاره به نقش مدیران قوی در پیشبرد اهداف توسعه‌ای تأکید کرد: آنچه امروز واضح و مبرهن است، این است که با این رویه انتخاب برخی مدیران ضعیف و ناکارآمد، اهداف توسعه‌ای استان به هیچ‌وجه محقق نخواهد شد چراکه کار‌های بزرگ را باید به دست مدیران بزرگ سپرد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز استان فارس از عقب‌ماندگی‌های مفرطی در حوزه زیرساخت‌ها رنج می‌برد که اگر مدیران کارآزموده، متبحر و قدرتمند در رأس دستگاه‌های اجرایی قرار نگیرند، این عقب‌ماندگی‌ها نیز همچنان باقی خواهد ماند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از ایکنا، تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر: iqna.ir/۴۰۴۰۲۸۰
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین