پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۸۴۷
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۹
استاندار هرمزگان گفت: اجرای پروژه ساماندهی فاضلاب بندرعباس طبق برنامه زمان بندی انجام خواهد شد.
شعار سال: مهدی دوستی به همراه وجیه الله جعفری معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از فاز نخست پروژه ساماندهی فاضلاب شهر بندرعباس بازدید کرد.

استاندار هرمزگان در حاشیه بازدید از فاز نخست پروژه ساماندهی فاضلاب شهر بندرعباس اظهار کرد: در شهر بندرعباس دو چالش در بخش صنعت و بخش خانگی داشتیم در بخش خانگی بحث فاضلاب سلامت مردم و محیط زیست را خطر انداخته بود.

وی افزود: یک چالش دیگر نیز در بخش صنعت داشتیم و آن هم تامین شرکت‌های صنعتی و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی استان بود که برای ساماندهی هر دو چالش نیاز بود یک طرح راهبردی اجرایی شود.

استاندار هرمزگان بیان کرد: پروژه ساماندهی فاضلاب شهر بندرعباس و انتقال پساب تصفیه شده به صنایع غرب بندرعباس طرح جامعی برای حل دو چالش یاد شده است و هم می‌تواند مشکل زیست محیطی شهر را حل کند و هم آب صنایع را تامین خواهد کرد.

وی تصریح کرد: فاضلاب شهر بندرعباس هم به دریا آسیب می‌زد و از سوی دیگر با ایجاد بوی نامطبوع به گردشگری این شهر نیز آسیب وارد می‌کرد که انتظار می‌رود با اجرایی شدن این طرح، این مشکلات کاهش خواهد یافت.

دوستی خاطرنشان کرد: این طرح، دغدغه استان و خواست چند ساله مردم است تاکنون سرعت پیشرفت خوبی داشته و امیدواریم طبق برنامه زمان‌بندی به پایان برسد و فاز‌های بعدی نیز به سرعت اجرایی شود و از صنایع غرب بندرعباس که در این طرح برد برد مشارکت کردند تقدیر می‌کنم.

فاز اول طرح ساماندهی فاضلاب شهر بندرعباس شامل عملیات تکمیل مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی و ایستگاه پمپاژ انتقال پساب است که تاکنون طبق برآورد‌ها حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر: isna.ir/۱۴۰۰۱۲۱۹۱۵۰۷۹
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین