پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۰۵۴
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴
شهردار قم گفت: به‌صورت غیرقانونی در برخی از آرامستان و امام‌زاده‌های استان انجام می‌شود، برخی از قبور در شهر قم به قیمت ۱۰۰ میلیون فروخته می‌شود.
شعار سال: سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن همایش‌های شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی اضافه شد تا حمل‌ونقل شهروندان با سهولت انجام شود.

شهردار قم بابیان اینکه معضل آرامستان‌های استان باید به‌صورت ریشه‌ای برطرف شود، بیان کرد: دفن اموات در بهشت معصومه باید انجام شود، ولی به‌صورت غیرقانونی در برخی از آرامستان و امام‌زاده‌های استان انجام می‌شود، برخی از قبور در شهر قم به قیمت ۱۰۰ میلیون فروخته می‌شود، قبر در بهشت معصومه رایگان و فقط هزینه کفن‌ودفن دریافت می‌شود.

سقائیان نژاد عنوان کرد: خردادماه سال ۱۴۰۱ به‌صورت قانونی بازنشسته می‌شوم، ولی با توجه به اینکه استادیار هستم این بازنشستگی به مدت ۳ سال قابل تمدید است، مدیران شهری قم قابلیت‌های زیادی دارند و اگر جمع‌بندی به سمت و سویی برود که من از شهرداری قم بروم مدیران شهری قم می‌توانند به‌خوبی مدیریت شهر را به دست بگیرند.

وی بابیان اینکه متروی قم به مدت یک ماه آماده تست گرم است، تصریح کرد: قرار بود یک رام سه قطاره به ما بدهند و ابتدا گفته شد ۱۰۰ میلیارد پول نقد بدهیم و سپس گفته شد تضمین بانک بدهیم به محض اینکه رام قطار به قم برسد تست گرم انجام می‌شود و خط B مترو به هیچ عنوان قطع نمی‌شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرآنلاین، تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر:۱۶۱۲۱۴۱ khabaronline.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین