پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۲۰۱
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲
سفیر کشورمان در بغداد در اظهاراتی گفت که تهران از توافق میان ''چارچوب هماهنگی'' و جریان صدر و همچنین دیگر احزاب سیاسی عراق حمایت می‌کند.
شعار سال: ایرج مسجدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق در اظهاراتی گفت: ایران از توافق و نتایج حاصله میان چارچوب هماهنگی (بزرگترین ائتلاف گروه‌های شیعی) و جریان صدر و همچنین توافقات با سایر احزاب سیاسی عراق حمایت می‌کند.

وی تاکید کرد: اختلافات میان احزاب شیعی نباید تداوم یابد و امیدواریم که این احزاب درخصوص انتخاب نخست وزیر و همچنین توافق با طرف‌های اهل سنت و کرد به نتیجه برسند تا ان شاالله عراق از این بن بست سیاسی خارج شود.

مسجدی خاطرنشان کرد: اکنون شرایط در مسیر مثبت است و با توجه به اینکه تمام طرف‌ها به این نتیجه رسیده اند که شرایط موجود به سود کشور عراق نیست، احتمالا توافقی حاصل شود. داده‌ها و اطلاعات نشان می‌دهد که همه طرف‌ها برای رسیدن به توافق تمایل دارند.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۴۰۰۱۲۲۴۱۹۳۱۶، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین