پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی بر لزوم حمایت عملی از شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.

شعار سال: دکتر نجف قراچورلو در نشست ستاد اجرایی و راهبردی سومین نمایشگاه فناوری های نو و پیشرفته تبریز با تاکید بر لزوم افزایش شرکت های دانش بنیان در استان و لزوم انجام حمایت های لازم از آنان گفت: مدیریت استان از بدو تقبل مسئولیت در استان، توجه خوبی به حوزه علمی و فناوری داشته و نهایت تلاش خود را در حمایت از توسعه شرکت های دانش بنیان به کار گرفته است.

وی افزود: وجود برخی مشکلات اقتصادی در سال های گذشته باعث شده که در حال حاضر، استان به جایگاه مطلوب و مورد انتظار خود در حوزه علمی و فناوری دست نیابد.

وی اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه های این چنینی و حمایت های بخشنامه ای از شرایط لازم برای تحقق اهداف استان در حوزه علمی و فناوری است ولی نمی تواند شرایط کافی برای موفقیت شرکت های دانش بنیان باشد.

رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی با اشاره به بخشنامه ارسالی دیوان محاسبات به دستگاه های اجرایی تصریح کرد: تمامی دستگاه های اجرایی باید در راستای حمایت عملی از شرکت های دانش بنیان، تمامی کالاهای مورد نیازها خود را با در نظر داشتن استاندارد و کیفیت هایی که مد نظر دارند از شرکت های دانش بنیان خریداری کنند.

قراچورلو با اشاره به حضور موفق جهاد دانشگاهی استان در نمایشگاه سال گذشته فناوری های نو و پیشرفته گفت: خوشبختانه در سال گذشته ایده ساخت نیروگاه پرتابل مخصوص عشایر توسط جهاد دانشگاهی در نمایشگاه حضور یافت و تعدادی از آن نیز تولید شد.

وی در همین راستا ابراز کرد: در سالجاری موفق به انعقاد قرارداد خارج از استانی برای یک هزار عدد از این نیروگاه های خورشیدی شده ایم.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری ايسنا، تاریخ انتشار: 14 آبان 1394، کد مطلب: 948-2086-5:www. isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
واقعا این نامه نگاری ها واین بخشنامه ها دردی رو دوا نمیکنه باید عملی باشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین