پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۳۸۵
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴
وزیر بهداشت در نامه‌ای به روسا و سرپرست‌های دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور خواست تا در مشاغل مدیریتی مرتبط، فارغ التحصیلان علوم پزشکی بکار گرفته شوند.
شعار سال: وزیر بهداشت در نامه‌ای به روسا و سرپرست‌های دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور تاکید کرد: در مشاغل مدیریتی مرتبط، فارغ التحصیلان علوم پزشکی بکار گرفته شوند.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در نامه‌ای به روسا و سرپرست‌های دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور تاکید کرد که "باتوجه به وظایف تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضرورت ایجاب می‌نماید تا در مشاغل مدیریتی مرتبط در آن دانشگاه، دانشکده از فارغ التحصیلان رشته‌های گروه علوم پزشکی استفاده گردد. "

وی در ادامه متذکر شده که " نسبت به رعایت دستور فوق اقدام و چنانچه احکامی مغایر با آن صادر شده است، نسبت به لغو ابلاغ مذکور اقدام نموده و مراتب را به دفتر اینجانب اعلام نمایید. "


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از اقتصاد نیوز، تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر:eghtesadnews.com/۴۸۳۷۲۰
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین