پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۰۲
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۱
سراب روانسر: پروژه تصفیه خانه ی روانسر یکی از پروژه های " آبکی " مدیران استان کرمانشاه می باشد که هر روز وعده ی جدید از افتتاح آن به گوش می رسد و این در حالی است، که عمر کلنگ زنی این پروژه به تسویه یک مدیر آبفا و یک فرماندار می رسد.

شعار سال:


تصفیه خانه ی شهرستان روانسر یکی از پروژه های می باشد که چندین سال است کلنگِ لنگِ آن به زمین خورده است و هر روز مدیران استان کرمانشاه وعده وعید هایی برای افتتاح آن می دهند.

تصفیه خانه ی روانسر از پروژه های داغ دیده ی این شهرستان می باشد که از مرداد ماه سال 91 کار اجرای آن بصورت یک پروژه ی کامل طی یک قرار داد PC (خرید و اجرا) با یکی از شرکت ها بسته شد که در این میان قرار بر این شد سال 93 به بهره برداری برسد.

این پروژه نه اینکه در سال 93 به بهره برداری نرسید بلکه در طی این سال ها کمتر از ده درصد پیشرفت فیزیکی را به خود ندید، تمامی این پیشرفت ده درصدی در حالی است که منصور کیاور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه هر روز وعده ی جدیدی از افتتاح آن می دهد.

کیاور هر چند ماه یکبار، گفتگویی را با خبرگزاری های کشور در رابطه با بهره برداری از پروژه تصفیه خانه شهرستان روانسر انجام می دهد که حتی خودش هم به این وعده ها چندان امیدی ندارد و آن را به اما و اگرهای اختصاص بودجه واگذار می کند.

از آنجایی که ایستگاه پمپاژ شهرستان روانسر با پیشرفت 95 درصدی به مراحل پایانی از بهره برداری رسیده است و تا زمانی که تصفیه خانه به بهره برداری نرسد عملاً هیچ استفاده ای از آن صورت نمی پذیرد، امید است مسئولین استان کرمانشاه از جمله مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بجای قول و قرارهای سالانه و خبر دادن از افتتاح تصفیه خانه و تیتر آمار و ارقام پروژه های در حال ساخت و دردست اقدام، دست به عمل شوند و هزینه های میلیاردی را که صرف ایستگاه پمپاژ شده است را نادیده نگیرند، چرا که همانطور که ذکر شد تا تصفیه خانه به بهره برداری نرسد ایستگاه پمپاژ هیچ استفاده ی برای شهرستان روانسر ندارد.

از زمان کلنگ زنی تصفیه خانه ی شهرستان روانسر یک مدیر آبفا و یک فرماندار تسویه حساب کرده اند، و فرماندار و مدیر جدید ماه ها است که کار خود را آغاز کرده اند، اما کماکان حساب تصفیه خانه ی شهرستان روانسر تسویه نشده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی سراب روانسر ، تاریخ انتشار 1. اسفند 1394 ، کد مطلب:289393: www.sarabravansar.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین