پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۰۴۴
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تامین آب روستای کوه زر دامغان هزینه شد و امیدواریم در سال ۱۴۰۱ این مشکل به صورت کامل برطرف شود.
شعار سال: علی‌اکبر علیزاده روز چهارشنبه در دیدار با مردم منطقه سرکویر و عوامل اردوی جهادی طلاب و دانشجویان دانشگاه‌های استان سمنان که با حضور استاندار سمنان در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) روستای کوه زر برگزار شد، بیان کرد: مشکل تامین آب در روستای کوه زر و منطقه سرکویر دامغان به عنوان یکی از مشکلات ۱۵ ساله این روستا مطرح بود که درحال رفع شدن است.

وی اظهار داشت: با پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده، امیدواریم با حفر ۲ حلقه چاه در این منطقه، مشکل تامین آب به زودی برطرف شود.

علیزاده ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات منطقه فقدان گازرسانی است که با رفع مشکلات موجود به زودی کلنگ طرح گازرسانی به روستای کوه زر زده و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هزینه نصب هر علمک گاز در روستای کوه زر بالغ بر ۱۰۱ میلیون تومان است که تقریبا پنج برابر میانگین کشوری است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگترین مشکل روستای کوه زر، نبود اشتغال مناسب برای اهالی و ساکنان این منطقه است که می‌توان با رفع معضلات معدن فعال این منطقه، این مشکل اساسی روستا را برطرف کرد.

۵۵ گروه جهادی به روستای کوه‌زر و چندین روستای محروم شهرستان دامغان جهت ارائه خدمات جهادی اعزام شدند که ۳۰ گروه جهادی دانشجویی، ۱۵ گروه جهادی محله‌محور و ۱۰ گروه جهادی طلاب مشغول خدمت رسانی هستند.

کوه‌زر یک روستا در دهستان قهاب رستاق بخش امیرآباد دامغان با ۲ هزار و ۵۶۰ نفر جمعیت است و در اطراف روستای کوه‌زر، روستا‌های سلم‌آباد، توچاهی، کوه‌شاهی، کلو، شیمی و چند آبادی کوچک قراردارند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری گسترش نیوز، تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۲۵۲۰۱۵، www.gostaresh.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین