پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۱۰۶
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵
محمدباقر قالیباف نوشت: حکمرانی نو در پرتو مردم‌باوری و اعتقاد به سنت‌های الهی ممکن است؛ ان شاءالله قرن نو را با حکمرانی نو آغاز کنیم.
شعار سال: محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در اینستاگرام با تبریک سالروز ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی، نوشت: جمهوری اسلامی در تمام این چهار دهه به پشتوانه حمایت و ایثار مردم به خصوص محرومان و مستضعفان و به لطف خداوند متعال موفق شده است تا تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

مشروح یادداشت قالیباف به شرح زیر است:

روز دوازدهم فروردین به تعبیر مقام معظم رهبری ۲۲ بهمن است؛ مردم در این روز با مکمل و متمم انقلاب اسلامی روز توجه به پیوند دیرینه قلبی خود با آموزه‌های اسلام و اعتماد به امام راحل (ره)، به جمهوری اسلامی آری گفتند و با یکدیگر پیمان بستند تا در سایه الطاف الهی، کشور را از زیر بار ظلم و ستم خارجی و استبداد داخلی نجات دهند و استقلال، امنیت، عدالت، آزادی و رهایی از تبعیض را برای تمام مردم فراهم کند. انقلاب اسلامی در تمام این ۴۲ سال و به واسطه یکدل و یکصدا بودن مردم در حفظ استقلال کشور، حتی یک لحظه از شرّ توطئه چینی و دشمنی زورگویان عالم و اعوان و انصار آن‌ها در امان نبوده است.

به محض پیروز شدن انقلاب اسلامی، بی‌رحم‌ترین قدرت‌های جهان از هر راهی اعم از تلاش برای تدارک کودتا، حمایت از گروهک‌های تروریستی و زمینه‌سازی و پشتیبانی از ترور و جنگ‌های داخلی، حمایت همه‌جانبه از دشمن بعثی در ۸ سال جنگ ظالمانه علیه مردم، سکوت در برابر جنایت‌هایی، چون حمله با سلاح شیمیایی به مردم و فروختن سلاح‌های کشتار جمعی به دشمنان مردم ایران، تربیت و پرورش گروه‌های تروریستی در منطقه و تلاش برای ایجاد شکاف میان مذاهب اسلامی با هدف تضعیف ایران عزیز، بیش از چهار دهه تحریم‌های ضدانسانی و ظالمانه علیه مردم و بسیاری جنایت‌های دیگر بهره جستند تا انقلاب اسلامی را در رسیدن به اهداف خود ناکام بگذارند و پیوند قلبی مردم و انقلاب اسلامی را از هم بگسلند.

جمهوری اسلامی در تمام این چهار دهه به پشتوانه حمایت و ایثار مردم به خصوص محرومان و مستضعفان و به لطف خداوند متعال موفق شده است تا تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کند، ولی در عرصه مدیریت داخلی به خصوص در بخش اقتصاد با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستیم که ما را به تغییر ریل حکمرانی ملزم می‌کند.

مردم در سخت‌ترین لحظات به یاری انقلاب اسلامی آمده‌اند و پیچیده‌ترین بحران‌های امنیتی را خنثی کرده‌اند؛ مسئولان نیز موظفند تا با تغییر جهان‌بینی و ایجاد تغییرات بنیادی در نظام حکمرانی، دستگاه ناکارآمد نظام تصمیم‌گیری در کشور را به نفع محروم‌ترین طبقات اجتماعی متحول کنند و حکمرانی نو را رقم بزنند؛ حکمرانی نو در پرتو مردم‌باوری و اعتقاد به سنت‌های الهی ممکن است؛ ان شاءالله قرن نو را با حکمرانی نو آغاز کنیم.

روز جمهوری اسلامی را به تمامی مردم عزیز ایران و تمامی دلباختگان به عدالت و انسانیت و آزادی در سراسر جهان تبریک و تهنیت می‌گویم.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری بین المللی قرآن، تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۴۰۴۶۰۴۶، www.iqna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین