پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۵۵۶
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱
بشکل توهین آمیزی جمعی سفارشی بعنوان نماینده رسانه‌های کشور برای دیدار با رئیس جمهور انتخاب کردند و بصورت زشتی هم، کار خود را توجیه کردند. از روابط عمومی محترم نهاد ریاست جمهوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر عزیزان می‌پرسیم که شاخص انتخاب این عزیزان رسانه‌ای برای دیدار با رئیس جمهور چه بود؟ وقتی خودمان حساسیتی به رعایت عدالت نداریم، انتظار رسانه سالم، رسانه‌ای حرفه ای، رسانه بی طرف، رسانه توسعه گرا و ..، انتظاری از جنس کشک است و پشم. آقای رئیسی، با تمام ارادات و احترامی که برای حضرتعالی قائل بوده و هستیم، برای مجموعه تحت مدیریت شما متاسفیم و معتقدیم که نیازمند دلسوزی هستند.
شعار سال: خبری خوب بشکلی بد اجرا شد و رنجش اصحاب رسانه را رقم زد. جمعی از مدیران، سردبیران و خبرنگاران رسانه‌های مختلف از طیف‌های گوناگون سیاسی عصر امروز با رئیس‌جمهور دیدار کردند. اولین سوال پیش آمده برای حدود ده هزار صاحب امتیاز، مدیر مسئول، سردبیر و فعال مدیریتی رسانه‌های کشور این بود که این جمع با چه شاخص و بر چه اساسی انتخاب شده اند؟ اصلا چرا این ۶۰ نفر؟

از یک طرف منتظر دریافت توضیحات روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری هستیم و از طرف دیگر، انتظار داریم که رئیس جمهور بشکلی شایسته از اهالی رسانه دلجویی کند. صرف توضیح و ممانعت از ایجاد شائبه عرض می‌کنیم که هیچ یک از همکاران مدیریتی، فنی- اجرایی و اداری مجموعه رسانه‌ای یکم و پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، از هیچ امتیاز حوزه خبر استفاده نکرده و نمی‌کنند از طرح ترافیک گرفته تا بسته اینترنتی.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون
 
 
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین