پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۹۲
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
فرماندار اسلام آبادغرب گفت: تپه چقاگاوانه در مرکز شهر اسلام آبادغرب توسط شهرداری با اعتبار 1 میلیارد تومان بهسازی و زیباسازی شود.
شعارسال: امروز پنج شنبه درجلسه مشترک فرماندار و مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان مسائل و نیازمندیهای حوزه میراث فرهنگی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه مصوب شد تپه چقاگاونه که در مرکز شهر اسلام آبادغرب قرار دارد توسط شهرداری با اعتبار 1 میلیارد تومان بهسازی و زیباسازی شود و در ادامه پیرامون راه اندازی موزه مردم شناسی یا معاصر در اسلام آباد غرب بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری نسبت به ایجاد این موزه اقدام نماید و همچنین کاروانسرای شاه عباسی احیا شود.

در ادامه این نشست که در محل دفتر فرماندار شهرستان و باحضور شهردار و کارشناسان شهرداری برگزار شد فرماندار و مدیر کل میراث فرهنگی استان از مناطق نمونه گردشگری سد شیان و سراب هرسم بازدید و درخصوص تلاش در جهت رونق گردشگری در این مناطق تبادل نظر کردند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد، تاریخ انتشار: 20 آبان 1395، کدخبر: 295846، www.eslamabadkhabar.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین