پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۵۸۵
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
سریال" راز بقا" نیامده متلک پرانی شدید را شروع کرده است. مورد داشتیم طرف تو پاستور بوده، همزمان برادرش تو اوین! منتقدین بشکل خاص معتقدند که کنایه سریال "راز بقا" به حسن روحانی و حسین فریدون بوده است.

شعار سال:  راز بقا یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی امیر وفایی است که از نوروز سال ۱۴۰۱ پخش آن از شبکۀ نمایش خانگی فیلم نت آغاز شده و بهرام افشاری و حسن معجونی بازیگران اصلی این سریال هستند.
در قسمتی از این سریال برادر رحیم (حسن معجونی) رو به مادرش (فریبا جدی کار) نموده و به کنایه می‌گوید که مورد داشتیم طرف تو پاستور بوده، همزمان برادرش تو اوین!

تعداد بازدید : 60

هرچند برای ارتباط پاستور- اوین، افراد زیادی نظیر محمدرضا رحیمی از پاستور تا اوین در ۱۸ ماه، حسن روحانی و حسین فریدون، برادران جهانگیری، قابل ذکر هستند. منتقدین بشکل خاص معتقدند که کنایه سریال "راز بقا" به حسن روحانی و حسین فریدون بوده است.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین