پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۶۵۳
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور، با اشاره به سیل اخیر استان خراسان رضوی و آسیب‌هایی که به خطوط انتقال آب و مخازن و شبکه آب شرب وارد شد، از برقراری جریان پایدار آب در شهر‌ها و روستا‌های سیل‌زده این استان خبر داد.
شعار سال: "اتابک جعفری " با اشاره به بارش‌های گسترده در استان خراسان رضوی، در تشریح آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده اظهار کرد: با توجه به شدت و حجم بارندگی‌های خوبی که از دو روز گذشته در سطح استان خراسان رضوی شروع شده، دچار خساراتی در برخی شهرستان‌های این استان شدیم.

وی با بیا اینکه بیشترین آسیب‌ها به شبکه آب رسانی در شهرستان گناباد روی داد، افزود: روستای سلیمانی شهرستان فیروزه، ١١ روستای شهرستان قوچان، روستای بهمن جان شهرستان چناران، یک مجتمع روستایی در شهرستان جوین و هفت مجتمع روستایی در شهرستان تربت حیدریه جزو مناطق آسیب دیده از سیلاب بودند که در حال حاضر مشکل این روستا‌ها و شهرستان‌ها رفع شده است.

جعفری با تشریح خسارات وارده در شهرستان گناباد، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون با اقدامات انجام شده جریان آب شرب در گناباد بطور کامل برقرار شده، ولی به دلیل قطع ارتباط بخش‌هایی از شهر با مخزن اصلی حدود ۲۰ درصد شهر دارای افت فشار آب هستند که با تکمیل عملیات اجرایی حداکثر تا پایان وقت امروز شرایط طبیعی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور در پایان با اشاره به وضعیت پایدار آب در این استان، تاکید کرد: به‌رغم شرایط دشوار راه‌های مواصلاتی، از ساعات اول بارندگی‌ها تیم‌های عملیاتی در نقاط مختلف حاضر و در حال خدمات‌رسانی هستند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۲۲۶۳۶۹، www.ilna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین