پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۹۲۶
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
سفارت کشورمان در اوکراین هشدار داد: با توجه به تداوم جنگ در اوکراین و احتمال گسترش آن به منطقه «ترانس دنیستر» در مولداوی، از همه شهروندان ایرانی ساکن در این منطقه درخواست می‌شود در اولین فرصت نسبت به ترک منطقه اقدام کنند.
شعار سال: سفارت جمهوری اسلامی ایران در اوکراین و آکردیته در مولداوی در اطلاعیه‌ای از هموطنان ایرانی تقاضا کرد منطقه ترانس دنیستر در جمهوری مولداوی را ترک کنند.

در این اطلاعیه آمده است: سفارت جمهوری اسلامی ایران در اوکراین و آکردیته در جمهوری مولداوی ضمن آرزوی سلامتی و بهروزی برای تمامی ایرانیان بویژه هموطنان مقیم اوکراین و جمهوری مولداوی، به آگاهی می‌رساند با توجه به تداوم جنگ در اوکراین و احتمال گسترش آن به منطقه ترانس دنیستر در جمهوری مولداوی، از همه شهروندان ایرانی ساکن در منطقه مذکور درخواست می‌شود در اولین فرصت نسبت به ترک منطقه اقدام کنند.

این اطلاعیه می‌افزاید: همچنین از آن دسته از هموطنان ساکن در جمهوری مولداوی که در شرایط کنونی ضرورتی به ادامه حضور آنان در این کشور نیست، تقاضا می‌شود خاک مولداوی را ترک کنند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، تاریخ انتشار:۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۵۵۰۹۸۷، www.jamaran.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین