پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۳۲۴
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶
اینکه کشور به معنای واقعی وارد جنگ ترکیبی شده است، واقعیت غیرقابل انکار است. دشمن در جنگ ترکیبی، از رویارویی مستقیم فاصله گرفته و جنگ را به حوزه‌هایی نظیر تحریم (اقتصاد)، دامن زدن به نارضایتی‌ها (اجتماعی)، تهاجم به بنیان‌های خانوادگی، زنان و جوانان (فرهنگی)، تشتت و چند دستگی در کانون‌های قدرت (سیاسی)، اختلاف بین نیرو‌های نظامی و انتظامی (نظامی) و مواردی همانند می‌کشاند. کلیپی تقطیع شده و ساختگی از سخنان مقام معظم رهبری درست کرده اند و روی آن مانور می‌دهند. اما شیوه ساخت این کلیپ هم بنوبه خودش جذاب و جالب است.
شعار سال: فایلی جعلی متشکل از چند سخنرانی رهبری را به هم چسبانده‌اند با عنوان:

 «رهبری: ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، آماده باشند! این مهمه، خودشون رو برای این مسئولیت بزرگ آماده کنند. به کمک یکدیگر بیایند؛ به زانو دربیارید و شکست بدید. اعتراض، از سوی چندمیلیون نفر جمعیت در کشور به راه افتاده است. باید مراقبت می‌کردن، نباید اجاره می‌دادن این کار تا اینجا پیش بیاد؛ چه ارتش باشه، چه سپاه باشه، چه هر سازمان دیگری باشه. مردم همیشه به طور دائم هیاهو درست میکنن، غلطم میکنن اگه بخوان بکنن.».
تعداد بازدید : 292

 واقعیت این صوت جعلی را در بالا ببینید.
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی خیابان انقلاب
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین