پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۶۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
حمایت‌ها و صحبت هایت از ساداتی نژاد را گویا فراموش کردی؟ علاقه داری ویدئو‌های حرکات و رفتارهایت در زمان رای اعتماد مجلس را دوباره پخش کنیم؟ دوست داری که لینک صحبت‌های حمایتی شما از برخی از وزرا من جمله وزیر جهادکشاورزی را مجددا پخش کنیم؟ اگر بجای هفت قلم و هفتصد قلم، هفت هزار قلم کالا بالا برود، تا اخر شخص شما را مسئول می‌دانیم. تو و امثال تو بودید که رای اعتماد دادید. تا دیروز که خیلی حرف برای گفتن داشتی، الان شانه خالی می‌کنی؟
شعار سال: نماینده مردم ملایر در مجلس با انتقاد از افزایش قیمت بسیاری از کالا‌ها و اینکه گرانی و تورم در حال شکستن کمر مردم است ، بیان داشته که قرار بود کالابرگ به دست مردم برسد، ماه‌های اول و دوم نشد و انگار در آینده نیز محقق نمی‌شود.

احد آزادیخواه در نشست علنی (یکشنبه، ۲۲ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: تورم و گرانی در حال شکستن کمر بسیاری از مردم است، قرار نبود مردمی سازی یارانه‌ها با این حجم از تورم غیرقابل انکار برابر باشد، قرار بر این بود که کالابرگ به دست مردم برسد، اما ماه‌های اول و دوم این موضوع محقق نشد و انگار که در ماه آینده نیز محقق نمی‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مقرر بود که ۷ قلم کالا افزایش قیمت داشته باشد و این افزایش قیمت نیز با کالابرگ جبران شود، اما در حال حاضر ۷۰۰ کالا گران شده ، ادامه داد که ما دیگر نمی‌توانیم پاسخگوی مردم باشیم، انتظار داریم همه ارکان دولت بسیج و به داد مردم برسند.

وی در تذکری خطاب به دولت گفت: زمان همه گیری کرونا، تمامی ارکان دولت وقت به کمک وزارت بهداشت رسیدند، امروز وزیر و وزارت جهاد کشاورزی نیازمند کمک تمامی ارکان دولت به منظور تامین کالای اساسی است.

آزادیخواه در تذکری خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: دهک بندی‌ها مشکل دارد، دولت اعلام می‌کند به حساب ۷۵ میلیون نفر یارانه واریز کرده، اما بسیاری از افراد یارانه دریافت نکرده اند، برخی از فاکتور‌های دهک بندی دارای ایراد است؛ به طور مثال فردی که دو سال گذشته خودروی خود را واگذار کرده کماکان به نام وی است.

حال سوال پایگاه تحلیلی خبری شعار سال از این نماینده محترم این است که، مگر وزارت جهادکشاورزی وزارت واردات غذایی است که اینقدر سنگ وزیر محترم و وزارت را به سینه می زنید؟ شمایی که از بخش کشاورزی حداقل اطلاعات تخصصی را نداری ، چرا وظایف وزیر و برنامه ای را که در مجلس ارایه داده و رای اعتماد گرفته است را یادآوری نمی کنید؟ چرا در برابر کم توجهی به اجرای بهره ور طرح های خودکفایی سکوت کرده ای؟ بعد با این همه کم توجهی ها درباره گرانی ها هدار هم می دهی؟  واقعا فکر می کنید در صورت نامزد شدن در دور بعدی ، مردم به شما رای می دهند؟! 

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار:۲۲ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۶۸۰۶۷۰، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
برچسب ها: نقد نماینده ملایر ، عملکرد نماینده ملایر ، عملکرد غیر قابل قبول نماینده ملایر ، نقد احد آزادیخواه ، عملکرد احد آزادیخواه ، عدم رضایت از احد آزادیخواه ، ضعف های احد آزادیخواه ، نارضایتی از احد آزادیخواه ، احد آزادیخواه در کمیسیون کشاورزی چه می کند؟ ، با کدام تخصص آزادیخواه وارد کمیسیون کشاورزی شد ، شانه خالی کردن های آزادیخواه ، عدم مسئولیت پذیری احد آزادیخواه ، حمایت های احد آزادیخواه از ساداتی نژاد ، حمایت های احد آزادی ها از برخی از وزرا ، با کدام صلاحیت تائید صلاحیت شد ، نقد روند تائید صلاحیت در شورای نگهبان ، دست پخت شورای نگهبان ، بازنگری در روندهای تائید صلاحیت در شورای نگهبان ، منافع ملی و قصورات شورای نگهبان ، تقویت نظارت بر شورای نگهبان ، حقوق اساسی و لزوم تقویت نظارت بر شورای نگهبان ، کجا آقای نماینده ، پاسخ طلبی از احد آزادیخواه ، مطالبه گری از احد آزادیخواه ، کم کاری ها و ضعف فردی نمایندگان و خسارات ملی ، وزارت جهادکشاورزی یا وزارت واردات مواد غذایی
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
0
0
باید از این وضعیت مجلس خجالت کشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین