پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۶۵۸
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
احمد مهری اپیدمیولوژیست و فعال حوزه رسانه سلامت: پایان خط ایستادید تا مردم با ندانم‌کاری‌هایتان بیمار شوند و خوشحالید تعداد تخت‌های بیمارستانی و پزشک را افزایش می‌دهید؟ چرا جدیت ندارید که مردم کمتر بیمار شوند؟ مگر خودتان نمی‌گویید سهم عظیمی از بیماری‌ها قابل پیشگیری است؟ برای مردمی که غذای سالم ندارند، نوید افزایش بیمارستان می‌دهید؟
شعار سال: احمد مهری اپیدمیولوژیست و فعال حوزه رسانه سلامت در توییتی نوشت: هر گاه فهمیدید با خرج‌کرد یک دوم بودجه سرسام‌آور افزایش ظرفیت تربیت پزشک و دندانپزشک و میلیارد‌ها تومان پول تجهیزات و درمان بلااستفاده القایی از سوی مافیا، با تامین تغذیه سالم مردم مناطق محروم می‌توانید مانع تولید بیماری‌های متعدد شوید، آنگاه از تحول در سلامت و عدالت سخن بگویید. پایان خط ایستادید تا مردم با ندانم‌کاری‌هایتان بیمار شوند و خوشحالید تعداد تخت‌های بیمارستانی و پزشک را افزایش می‌دهید؟ چرا جدیت ندارید که مردم کمتر بیمار شوند؟ مگر خودتان نمی‌گویید سهم عظیمی از بیماری‌ها قابل پیشگیری است؟ برای مردمی که غذای سالم ندارند، نوید افزایش بیمارستان می‌دهید؟



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از فانا، تاریخ انتشار:۲۳ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۴۲۶۰۱، www.phana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین