پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۷۷۴
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
رئیس قوه قضائیه بابیان اینکه برخی مکان‌ها به دلیل جایگاهشان احترام بیشتری دارند گفت: نسبت به برخی از مسائل و ناهنجاری‌های اجتماعی در قم باید بیشتر توجه و مراقبت شود و این یک امر عقلایی و دینی است و اختصاص به اسلام ندارد.
شعار سال: حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت این آستان که در حرم مطهر برگزار شد اظهار کرد: توفیقی حاصل شده که ضمن زیارت حضرت معصومه (س) امروز و فردا کار‌هایی که در استان قم جریان دارد را تا جایی که مقدور است از نزدیک بررسی کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولیت داریم که در شهرستان‌ها حضور پیدا کنیم و با مردم از نزدیک در ارتباط باشیم، افزود: قم با توجه به ویژگی‌هایی که دارد باید مسائلش هم در تراز این شهر مقدس دیده شود.

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر اینکه امروز برخی از مردم به خاطر مشکلاتی ممکن است تحت فشار باشند و ناراحتی‌هایی داشته باشند افزود: مسئولان باید توجه کنند که اگر جایی کسی حرفی زد برایشان غیر منتظره نباشد و با صبر و تحمل مشکلات مردم را بررسی و رفع کنند.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: باید این را نعمت بزرگی از پروردگار بدانیم که امروز از جایگاه حقوقی خود بتوانیم گره از کار مردم باز کنیم و قدمی در راستای ارتقای نظام جمهوری اسلامی و تحقق ارزش‌های الهی برداریم؛ باشد که در سایه اسلام و ائمه (ع) و جمهوری اسلامی باشیم و سختی‌ها با این دید شیرین می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر در راه خدا تلاش کنیم خداوند وعده داده است که ما را یاری کند، افزود: به طور خاص از زحمات و تلاش‌های آیت الله سعیدی که در قم حضور دارند و تمام امور با محوریت ایشان سامان می‌گیرد تقدیر و تشکر می‌کنم.

محسنی اژه‌ای امروز در هفتمین سفر استانی خود وارد استان قم شد؛ دیدار با اقشار مختلف مردم و روحانیان و قضات و کارکنان دادگستری استان قم، حضور در شورای اداری و بررسی مشکلات قضایی استان و تصویب مصوبات برای رفع مشکلات دستگاه قضایی از مهمترین برنامه‌های سفر رئیس قوه قضاییه به قم است.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:۲۶ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۸۴۷۹۰۴۲۸، www.irna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین