پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۳۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸
یکی از مهمترین انتقادات به روسای سابق قوه قضائیه، کم اطلاعی آن‌ها از نظامات اداری و ارتباط اندک آن‌ها با مردم و همچنین اشرافیت پائین شان به مسائل امنیتی کشور بود (از آقای لاریجانی گرفته تا مرحوم هاشمی شاهرودی و محمد یزدی). تابوی ارتباط پذیری رئیس قوه قضائیه با مردم توسط ابراهیم رئیسی شکسته شد و اکنون، بشکلی نسبتا مطلوب و حرفه‌ای توسط محسنی اژه‌ای در حال توسعه است. حرکت قوه قضائیه با این فرمان، امید‌های زیادی را زنده خواهد کرد. همانگونه که از عملکردمان در پنج سال اخیر معلوم است، شعار سال با مقامات تعارف ندارد. اما الحق و والانصاف نباید از خوبی‌ها گذر کرد و ندید. حتی اگر تعارف هم بوده باشد، باز متشکریم آقای اژه‌ای.

شعار سال:حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه شب گذشته در پایان سفر از پیش اعلان نشده به هرمزگان با حضور در پرواز عمومی و میان مردم به گفت‌وگوی چهره به چهره فرودگاهی با مراجعان پرداخت.
 
به نقل از قوه قضاییه، در ابتدای حضور رییس عدلیه در هواپیما ردیف یک برای نشستن رییس قوه قضاییه در نظر گرفته شده بود که رییس قوه قضاییه تقاضا کرد که ردیف یک که فضای باز و بهتری برای نشستن دارد با ردیف های عقب‌تر جابجا شود و در نهایت همین اتفاق افتاد و رییس عدلیه در میان مردم مدت پرواز را طی کرد.

تعداد بازدید : 36
تعداد بازدید : 34
تعداد بازدید : 32


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 13اسفند 1400، کدخبر: 1400121309671، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
0
0
دمش گرم بخدا . باهاش حال می کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
0
0
مگه چیه؟ یک چیز کاملا عادیه که
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین