پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۶۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
آیت‌الله رئیسی خطاب به سفیر جدید سوئیس گفت: اقدام آمریکا و سه کشور اروپایی در پیشنهاد صدور قطعنامه در شورای حکام در زمانی که مذاکره برای توافق در جریان است، اقدامی غیرمسئولانه و ناقض روح مذاکره و توافق و بیانگر تناقض رفتاری آن‌ها است. آمریکا باید تصمیم بگیرد که به الزامات مذاکره و توافق پایبند بماند.

شعار سال: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح دوشنبه در آئین دریافت استوارنامه «نادین اولیویری لوزانو» سفیر جدید سوئیس با اشاره به قدمت بیش از ۱۰۰ ساله روابط دو کشور گفت: ایران آماده گسترش حداکثری روابط با همه کشور‌ها از جمله سوئیس در عرصه‌های تجاری، اقتصادی و سیاسی است.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به نقش دیپلماتیک سفارت سوئیس در تهران افزود: آمریکا و کشور‌های اروپایی در قبال ایران گرفتار اشتباه محاسباتی هستند و امیدوارم شما واقعیات ایران را به دولت متبوع و دیگر کشور‌ها منتقل کنید تا متوجه شوند که ایران علیرغم دشمنی‌ها، به پیشرفت خود ادامه داده است و سیاست‌های سلطه‌طلبانه آن‌ها اثر معکوس گذاشته است.

آیت الله رئیسی اظهار داشت: اقدام آمریکا و سه کشور اروپایی در پیشنهاد صدور قطعنامه در شورای حکام در زمانی که مذاکره برای توافق در جریان است، اقدامی غیرمسئولانه و ناقض روح مذاکره و توافق و بیانگر تناقض رفتاری آن‌ها است.

رئیس جمهور تصریح کرد: آمریکا باید تصمیم بگیرد که به الزامات مذاکره و توافق پایبند بماند.

«نادین اولیویری لوزانو» سفیر جدید سوئیس نیز در این مراسم گفت: ایران و سوئیس در بیش از ۱۰۰ سال سپری شده از برقراری روابط دیپلماتیک، همواره تعاملات و همکاری‌های مثبت و سازنده‌ای با یکدیگر داشته‌اند.

سفیر سوئیس با اشاره به نقشه راه روابط تهران و برن خاطرنشان کرد: به عنوان سفیر سوئیس برنامه اصلی من تلاش برای گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران است.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پرسون، تاریخ انتشار:۱۳ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۴۰۴۱۷۱، purson.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
0
0
وا بده تو رو خدا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین