پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۹۹۳
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رییس جمهور روسیه هفته آینده به ایران سفر خواهد کرد، گفت: برنامه‌ریزی برای توسعه همکاری‌های اقتصادی ایران و روسیه اولویت رایزنی‌های روسای جمهور دو کشور خواهد بود . این پنجمین باری است که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به ایران می‌آید. سفری که به بهانه نشست سران روند آستانه به تهران صورت می‌گیرد، اما ممکن است در مذاکرات دوجانبه سران ایران و روسیه، موضوعات دیگری هم مطرح شود. قرار است روز سه‌شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱، ولادیمیر پوتین رئیس فدراسیون روسیه برای حضور در هفتمین "نشست سران روند آستانه" به تهران سفر کند. این سفر اولین حضور رئیس جمهور روسیه در ایران بعد از ریاست جمهوری آیت الله سید ابراهیم رییسی است.
شعار سال: محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به سفرش همراه با رییس کل بانک مرکزی به روسیه و قرار داد‌های پولی و بانکی دو طرفه گفت: رییس جمهور روسیه هفته آینده به ایران سفر خواهد کرد.

پور ابراهیمی با بیان اینکه جدیت روس‌ها نسبت به گذشته در زمینه همکاری‌های اقتصادی با ایران بالاتر است، گفت: برنامه‌ریزی برای توسعه همکاری‌های اقتصادی ایران و روسیه اولویت رایزنی‌های روسای جمهور دو کشور خواهد بود.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بعد از سفر اخیر رییس جمهور به روسیه فضای مثبتی نسبت به همکاری‌های اقتصادی با ایران در روسیه ایجاد شده است، اظهار داشت: توافقات بسیار خوبی در آن سفر امضا شد، رییس جمهور دولت سیزدهم فصل جدید از مراودات اقتصادی بین ایران و روسیه را رقم زد و روس‌ها را مطمئن کرد که دولت جمهوری اسلامی در همکاری‌های اقتصادی با روسیه جدی است.

وی ادامه داد: تحریم روس‌ها توسط آمریکا و اروپا موجب شد که روسیه بیش از پیش نیازمند همکاری‌های اقتصادی با ایران شود.

این پنجمین باری است که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به ایران می‌آید. سفری که به بهانه نشست سران روند آستانه به تهران صورت می‌گیرد، اما ممکن است در مذاکرات دوجانبه سران ایران و روسیه، موضوعات دیگری هم مطرح شود. قرار است روز سه‌شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱، ولادیمیر پوتین رئیس فدراسیون روسیه برای حضور در هفتمین "نشست سران روند آستانه" به تهران سفر کند. این سفر اولین حضور رئیس جمهور روسیه در ایران بعد از ریاست جمهوری آیت الله سید ابراهیم رییسی است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری نفت ما، تاریخ انتشار:۲۱ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۴۷۰۱۸، www.naftema.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین