پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
پایگاه «یواس‌تودی» در گزارشی نوشت: با وجود هشدار جمهوریخواهان کنگره به اوباما که از تضعیف رژیم تحریم ها علیه ایران خودداری کند، کاخ سفید تلاش می کند تا پیش از روی‌کارآمدن دونالد ترامپ اقدامات لازم را برای تقویت برجام انجام دهد.

شعار سال: «یواس‌تودی» در گزارشی نوشته است که با وجود هشدار جمهوریخواهان کنگره به اوباما که از تضعیف رژیم تحریم ها علیه ایران خودداری کند، کاخ سفید تلاش می کند تا پیش از روی‌کارآمدن دونالد ترامپ اقدامات لازم را برای تقویت برجام انجام دهد.

«یواس‌تودی» ضمن اشاره به ادعای اخیرمقامات کاخ سفید مبنی بر پایبندی دولت اوباما به اجرای مفاد برجام وتلاش برای تقویت آن می نویسد: ایران نیز برای نشان دادن حسن‌نیت و تعهد خود به اجرای برجام روز سه شنبه اخیر اعلام کرد که در راستای تعهد به اجرای برجام نزدیک به 11 تُن آب سنگین خود را برای فروش به کشور عمان منتقل کرده است.

گزارش «یواس‌تودی» در ادامه می افزاید که منتقدان توافق هسته ای در آمریکا با اشاره به انتقال آب سنگین مازاد ایران به عمان آن را نشانی از عدم پایبندی ایران به مفاد توافق هسته ای می دانند و دولت اوباما را مورد انتقاد قرار می دهند که با وجود همه کاستی‌های برجام اوباما تلاش می کند که این توافق را حفظ کند.

این پاگاه در بخش دیگری می افزاید: انتقاد جمهوریخواهان به دولت اوباما در حالی است که علی رغم اینکه دولت ایران به تمام تعهدات خود در توافق هسته ای عمل کرده اما دولت آمریکا تاکنون به بخش زیادی از تعهدات خود که همانا رفع کامل تحریمهای اقتصادی باشد عمل نکرده است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري میزان، تاریخ انتشار: 4 آذر 1395، کد مطلب: 247849:www. mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
0
0
قصه عروسی بچه فقیره با دختر پادشاهست. پنجاه درصدش حله
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین