پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۶۹۷
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
حجت الاسلام سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: سند مهندسی فرهنگی، سندی ملی برای عرصه‌های فرهنگی کشور با رویکردی اسلامی- ایرانی و با نگاهی تمدنی به تمدن نوین اسلامی است. براساس تاکید رئیس جمهور تا پایان امسال این سند فرهنگی باید در همه استان‌های کشور تصویب و رونمایی شود.
شعار سال: به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام سعید رضا عاملی در مراسم رونمایی از برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی استان همدان که در شورای اداری استان برگزار شد، افزود: برش استانی از دل مسائل استان بیرون می‌آید، بنابراین سندی بومی است که مسئولان ستادی دخالتی در تدوین آن ندارند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اجرای سند مهندسی فرهنگی تاکید جدی دارند، تصریح کرد: این سند در هفت استان کشور تدوین و رونمایی شده و همدان هشتمین استان کشور در این زمینه است.

عاملی افزود: براساس تاکید رئیس جمهور تا پایان امسال این سند فرهنگی باید در همه استان‌های کشور تصویب و رونمایی شود.

جلسه شورای اداری استان همدان همزمان با سفر استانی دولت و با حضور رئیس جمهور و جمعی از اعضای دولت، نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار:۸ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۳۵۲۶۱۸۰، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین