پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۸۱۱
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴
کارآفرین اردبیلی با انتقاد از سنگ‌اندازی بانک‌ها در مسیر اعطای تسهیلات برای اشتغالزایی، خواستار حمایت مسئولان از تولید شد.
شعار سال: حامد یوسف پورآذر، کارآفرین اردبیلی با انتقاد از سنگ اندازی بانک‌ها در مسیر افزایش اعطای تسهیلات برای اشتغالزایی گفت: سال ۹۶ با سرمایه گذاری ۶ میلیارد تومان ساخت یک مجتمع تولیدی صنعتی را زمینه تولید آرد و ماکارانی در روستای تازه کند اردبیل جهت کارآفرینی برای ۱۰۰ نفر آغاز کردم. پس از پیشرفت ۵۵ درصدی این مجتمع جهت گرفتن تسهیلات اقدام کرده، ولی متاسفانه به دلیل برخورد سلیقه‌ای مدیران بانکی، هنوز موفق به دریافت وام نشده ام.
پورآذر گفت: ما کارآفرینان برای تحقق شعار سال و جهش تولید و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری موانع تولید را پشت سر خواهیم گذاشت و با وجود دلسردی‌هایی که در این راه به واسطه نبود حمایت وجود دارد، به کار تولید و اشتغال‌زایی برای هموطنان ادامه خواهیم داد.

تعداد بازدید : 24

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار:۱۰ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۳۵۲۸۷۶۳، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین