پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۲۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸
خبرگزاری تاس امروز شنبه به نقل از رئیس بخش آمریکای شمالی در وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: هرگونه تصرف احتمالی دارایی‌های روسیه توسط ایالات متحده به طور کامل روابط دوجانبه مسکو با واشنگتن را از بین خواهد برد. هنوز مشخص نیست وزارت خارجه روسیه دقیقاً به کدام بخش از دارایی‌های این کشور که در خاک آمریکا است اشاره دارد.

شعار سال: روسیه به آمریکا در مورد ضبط یا بلوکه کردن اموال خود هشدار داد.

به نقل از رویترز، خبرگزاری تاس امروز شنبه به نقل از رئیس بخش آمریکای شمالی در وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: هرگونه تصرف احتمالی دارایی‌های روسیه توسط ایالات متحده به طور کامل روابط دوجانبه مسکو با واشنگتن را از بین خواهد برد.
«الکساندر دارچیف» گفت: ما به آمریکایی‌ها درباره عواقب زیان‌بار چنین اقداماتی هشدار می‌دهیم، این موضوع برای همیشه به روابط دوجانبه آسیب می‌رساند که نه به نفع آن‌ها است و نه به نفع ما».

هنوز مشخص نیست وزارت خارجه روسیه دقیقاً به کدام بخش از دارایی‌های این کشور که در خاک آمریکا است اشاره دارد. آمریکا و متحدانش از زمان تهاجم روسیه به اوکراین در روز ۲۴ فوریه، تحریم‌های سختی علیه مسکو اعمال کرده‌اند.

دارچیف همچنین گفت: نفوذ ایالات متحده بر اوکراین به حدی افزایش یافته است که آمریکایی‌ها به طور فزاینده‌ای به یک طرف مستقیم در درگیری تبدیل شده‌اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شفقنا، تاریخ انتشار:۲۲ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:1427238، fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
0
0
آمریکا مثل این که خودش وارد جنگ شده با حمایتی که از اوکراین میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین