پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۷۱۰
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای ساخت پردیس هنری این شهرستان به ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، اظهار داشت: متاسفانه فعالیت عمرانی این پروژه مهم و حیاتی در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اکنون تعطیل است.
شعار سال: اورنگ نارکی در گفتگو با یک رسانه در گچساران گفت: تخصیص اعتبار برای این پروژه مهم و بزرگ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران می‌تواند فعالیت عمرانی این پروژه یعنی پردیس هنری شهرستان را دوباره شروع کند.

وی با بیان اینکه از ۵۰ میلیاردتومان اعتبار موردنیاز برای ساخت این پروژه عمرانی هنری و فرهنگی گچساران اکنون ۲۳ میلیارد تومان تامین اعتبار شده است، تاکید کرد که نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس یازدهم شورای اسلامی قول داده است تمام ۲۳ میلیارد تومان تخصیص داده شود.

پردیس هنری شهرستان گچساران در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و با زیربنای شش هزار و ۳۰۰ مترمربع تعریف شده و چند سال بنای آن بدون اعتبار رها شده بود.

این پردیس دارای سالن‌های موسیقی، همایش و برنامه‌های عمومی، پلاتو، نگارخانه، گالری، موزه، سینما، گیم نت، کافی نت، سالن کنفرانس، کتابخانه تخصصی، مجموعه اداری و سالن اجتماعات است.

۳۵۶ هنرمند در شهرستان گچساران به فعالیت‌های هنری مشغول اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۲ شهریور  ۱۴۰۱، کدخبر:۱۲۶۹۹۰۸، www.ilna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین