پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۰۲۲
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تامین اعتبار ۴۰۰ میلیون دلاری برای اتمام پتروشیمی‌های دهدشت و گچساران به عنوان نخستین مصوبه سفر هیات دولت سیزدهم به این استان در راستای تکمیل طرح‌های نیمه تمام خبر داد.
شعار سال: حشمت الله صمیمی روز چهارشنبه در این باره در جمع رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: اجرای این طرح‌ها به لحاظ منابع مالی مشکل نخواهند داشت به خصوص پتروشیمی گچساران که در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و تحولات مثبتی در منطقه ایجاد خواهد کرد.

وی حجم سرمایه گذاری پتروشیمی گچساران را ۹۰۰میلیون دلار برشمرد و افزود: این پروژه در سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

صمیمی ابراز داشت: در خصوص پیگیری مشکلات پتروشیمی گچساران نشست‌های فشرده‌ای با کارشناسان و مدیران وزارت صمت برگزار شد.

وی ادامه داد: بحث ثبت سفارش و تامین تجهیزات پتروشیمی گچساران با موفقیت انجام شد.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: پتروشیمی گچساران یکی از پروژه‌های مهم کشور است که حجم سرمایه گذاری آن قریب به ۹۰۰میلیون دلار است و انجام این پروژه برای توسعه استان از اهمیت بالایی برخوردار است.

صمیمی پیشرفت فیزیکی پروژه را ۸۷ درصد برشمرد و افزود: باتوجه به اینکه بخشی از تجهیزات خریداری شده این پتروشیمی در بنادر و گمرکات کشور وجود داشت، نیاز بود که این تجهیزات با کمترین زمان ممکن به محل اجرای طرح حمل شود.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته شده شاهد سرعت بالایی در تکمیل پروژه خواهیم بود اظهار داشت: با نشست‌هایی که برگزار شد همه موانع برداشته شده و این پروژه با سرعت بیشتری به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۵۱۲۴۰۱، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین