پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۷۷۴
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
خبر قدیمی بوده و مربوط به شش سال قبل و ورود سازمان بازرسی به موضوع ثبت ۴ هزار و ۲۹۹ شرکت به آدرس یک واحد آپارتمانی در برج صدف کیش است. سراج در پاسخ به صحبت‌های ترکان در خصوص این موضوع و رد این واقعیت گفته بود که از کم اطلاعی ترکان تعجب می‌کنم. از ۱۰ هزار و ۹۶۱ شرکت ثبت شده در منطقه آزاد کیش چهار هزار و ۲۹۹ شرکت به آدرس یک واحد آپارتمانی در برج صدف کیش ثبت شده و دو هزار و ۲۰ شرکت به آدرس یک واحد آپارتمان در بازار ونوس ثبت گردیده است. سوال اینجاست که آیا این روند ادامه دارد یا خیر؟ آیا کارکرد مناطق آزاد مورد تائید سعید محمد می‌باشد؟ بازنگری گزارشی هرچند قدیمی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
شعار سال: ‌اگر دنبال فساد می‌گردید، یکی از آدرس‌هایش این است: کیش، پاساژ صدف، طبقه سوم پلاک سیصد و یک!
تعداد بازدید : 33

جایی که دو هزار و هشتصد شرکت آدرس فعالیت خود را اینجا اعلام کرده‌اند، اما حتی یک آبدارچی داخلش نیست که در را باز کند و پاسخ خلق را بدهد.
فساد نیست؟ تند رفته‌ایم؟ قبول. شما جواب بده. می‌شود دو هزار و هشتصد شرکت در یک آدرس ثبت شده باشند و مدیر و کارمند و ارباب رجوع نداشته باشد؟ یعنی دو هزار و هشتصد شرکت، کارمندی ندارند که بیمه کنند؟ مکاتبات اداری ندارند که نیاز به پرسنل داشته باشد؟ کار رسمی نمی‌کنند که نیاز به حداقل نیروی حضوری داشته باشد؟ دو هزار و هشتصد شرکت اگر هر کدام روزی یک کارمند و یک ارباب رجوع داشته باشند یعنی باید پنج هزار و ششصد نفر در روز زنگ این در را بزنند. خب این اتفاق رخ نمی‌دهد. حق نداریم مشکوک باشیم؟
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی فرهیختگان
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین