پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۸
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
مدیرکل سیاسی وزارت کشور با اشاره به اصول و رویکردهای دولت تدبیر و امید در حوزه سیاست داخلی، گفت: یکی از این سیاست ها همزیستی مسالمت آمیز اقوام و مذاهب است که استان هرمزگان الگوی همزیستی مسالمت آمیز اقوام و مذاهب مختلف محسوب می شود.

شعار سال : محمدامین رضازاده در دهمین نشست شورای اداری استان هرمزگان انتخابات را نماد و تجلی مشارکت مردم و همچنین تحقق شعار همدلی و همزبانی دانست و بیان کرد: انتخابات مجلس و خبرگان رهبری عرصه ای برای نشان دادن مشارکت همه آحاد و اقوام کشور و همه علاقه مندان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.



وی ادامه داد: رویکرد دولت تدبیر و امید مانند همه حوزه ها، برگزاری قانونی انتخابات با نگاه فراجناحی و پاکدستی و نگاه یکسان به همه گروه ها و اقشار است تا در چارچوب قانون از امکانات عمومی برای همه استفاده شود.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور با اشاره به اصول و رویکردهای دولت تدبیر و امید در حوزه سیاست داخلی، افزود: یکی از این سیاست ها همزیستی مسالمت آمیز اقوام و مذاهب است که استان هرمزگان الگوی همزیستی مسالمت آمیز اقوام و مذاهب مختلف محسوب می شود.

رضازاده با بیان اینکه احزاب به صورت فعال در عرصه سیاسی کشور حضور یافته اند، اظهار کرد: خوشبختانه خانه احزاب پس از 10 سال تعطیلی، بازگشایی شد و از جناح های مختلف سیاسی در این تشکل صنفی حضور یافته اند.

وی گفت: احزاب سیاسی کشور به دولت در رسیدن به توافقات هسته ای و برجام نیز کمک کردند که نشان می دهد، احزاب سیاسی مسائل استراتژی ملی را خوب درک کرده و در این جهت کمک می کنند.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور در ادامه با اشاره به کارکردهای مختلف انتخابات، تصریح کرد: از جمله این کارکردها مطرح شدن نیازها و خواسته های مردم است و همچنین انتخابات ابزار مشارکت مردم در سرنوشت خود است و موجب جا به جایی قدرت و انتقال آن به شکل مسالمت آمیز خواهد شد.

رضازاده بیان کرد: برگزاری انتخابات موجب خودترمیمی سیستم سیاسی و تحکیم مناسبات دولت و مردم خواهد شد و ارتقا مقبولیت نظام سیاسی و تقویت دموکراسی و فراهم کردن شرایط جامعه پذیری سیاسی نیز از دیگر کارکردهای انتخابات است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ نشرخبر : 28 آبان ۱۳۹۴ کد مطلب : 948-4085-5 www.khalijefars.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین