پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۶۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵
مدیر کل دفتر سیاسی وزارت کشورگفت: هیچ درخواست تجمعی در هیچ استانی تا این لحظه به کمیسیون ماده ۱۰ احزاب واصل نشده است.
شعار سال: عبدالله مرادی مدیر کل دفتر سیاسی وزارت کشور، در پاسخ به این سوال که «قرار بود محلی برای برگزاری تجمعات اختصاص داده شود چرا تاکنون اقدامی انجام نشده» و اینکه «امروز قرار است تجمعاتی برگزار شود، واکنش شما نسبت به درخواست‌ها برای برگزاری تجمع اعتراضی چیست؟»، گفت: نکته اول اینکه یکی از مهم‌ترین رئوس برنامه‌های دولت انقلابی و مردمی ساماندهی کردن تجمعات و راهپیمایی‌ها بود برمبنای اصل ۲۷ قانون اساسی و این محور در برنامه‌های دولت و وزارت کشور دیده شده است و از وظایف وزارت کشور است. دستورالعمل برگزاری این تجمعات و راهپیمایی‌ها را تهیه کردیم و در حال تصویب فرآیند قانونی آن هستیم.

وی همچنین بیان کرد: درخصوص سوال دوم هم هیچ درخواست تجمعی در هیچ استانی تا این لحظه به کمیسیون ماده ۱۰ احزاب واصل نشده است.
 
لازم به توضیح است که بر اساس برخی از شنیده‌ها ، سازمان معلمان ایران، انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران، انجمن اسلامی مهندسین ایران، انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها و مجمع ایثارگران، مستند به بند خ ماده۱۳ قانون احزاب و در اعتراض به مرگ مظلومانه مهسا امینی⁩ و مخالفت با گشت ارشاد⁩ درخواست تجمعی را به وزارت کشور ارسال نموده اند که تاکنون بی نتیجه بوده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۲۸ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۲۷۹۸۸۲، www.ilna.ir/ و کانال تلگرامی روزنامه مستقل
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
0
0
دوستان همه با هم بععععععععع
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
0
0
ما هم باور کردیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین