پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۸۱۸
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
یک عضو مجلس شورای اسلامی می‌گوید: از خانواده خانم "مهسا امینی" دعوت کرده تا در جلسه کمیسیون حضور یابند، اما خانواده امینی به جلسه کمیسیون نیامدند و به ما اعلام کردند که وکیل گرفته اند.
شعار سال: علی حدادی سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شورا‌ها در مجلس با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص حضور خانواده امینی در جلسه کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها، بیان کرد: تاکنون کمیسیون امورداخلی کشور و شورا‌ها دوبار از خانواده خانم "مهسا امینی" دعوت کرده تا در جلسه کمیسیون حضور یابند، اما خانواده امینی به جلسه کمیسیون نیامدند و به ما اعلام کردند که وکیل گرفته اند.

وی در ادامه اظهار کرد: ما تاکید داشتیم اگر خانواده امینی در جلسه حضور یابند با موارد و مسائلی که مطرح می‌شود به روند رسیدگی به پرونده کمک خواهد شد، اما خانواده امینی حضور نیافتند. کمیسیون در دو جلسه‌ای که داشته بررسی‌ها را انجام داد و اکنون مجلس منتظر اعلام نظر رسمی پزشکی قانونی است.

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شورا‌ها در مجلس، تاکید کرد: تاکنون دوبار از خانواده امینی دعوت شده، اما نپذیرفتند. تاکنون نیز اطلاعی برای حضور در جلسات مجلس نداده اند.
 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار:11مهر ۱۴۰۱، کدخبر: 576412،www.etemadonline.com 

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین