پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۲۱۵
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶
گیر دولت گرایی افراطی زشتی افتاده ایم. واقعا دولتی‌ها چه دغدغه و حرفی در این حوزه دارند؟ اصلا چقدر از رسانه بعنوان رکن چهارم دموکراسی مطلع هستند؟ مگر می‌شود که رکن چهام دموکراسی را دولتی دید؟ متاسفیم برای وزیر ارشادی که حتی در نشست‌های مختص به صاحبان رسانه، کمترین دعوتی از آن‌ها نمی‌کند.
شعار سال: هجدهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه خبرگزاری‌های آسیا و اقیانوسیه (اوآنا) صبح دوشنبه (۲ آبان ۱۴۰۱) طی مراسمی با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی نادری مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) ، مدیران، روسای خبرگزاری‌ها و فعالان رسانه‌ای کشور‌های عضو در محل این خبرگزاری در تهران آغاز به کار کرد. این اتحادیه در سال ۱۹۶۱ تأسیس و امروزه ۴۳ خبرگزاری از ۳۵ کشور عضو آن می‌باشند. ایرنا در این اجلاسیه به مدت سه سال ریاست این اتحادیه را برعهده گرفته است. «اوآنا» (OANA) نام اختصاری و مخفف The Organization of Asia-Pacific News Agencies است در ۲۲ دسامبر سال ۱۹۶۱ میلادی (۱ دی ۱۳۴۰) با هدف تسهیل اطلاع رسانی میان کشور‌های این منطقه با حمایت سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) تاسیس شده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۲ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۲۹۰۱۲۷، www.ilna.ir
 
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین