پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۳۷۰
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
محسن منصوری که به عنوان استاندار تهران(جوانترین استاندار دهه شصتی و فرماندار سابق ورامین) مشغول بود به جمع هیئت دولت پیوست و با حکم رییس جمهوری به عنوان معاون اجرایی رئیس‌جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری انتخاب شد.

شعار سال :علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت اعلام کرد که محسن منصوری که به عنوان استاندار تهران مشغول بودند ، به جمع هیئت دولت پیوست و با حکم رییس جمهوری به عنوان معاون اجرایی رئیس‌جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری ( بجای صولت مرتضوی) انتخاب شد.

استاندار تهران،معاون اجرایی نهاد شد

محسن منصوری(زاده 1363 ، ورامین) مدرک کارشناسی در گرایش ساخت و تولید را از دانشگاه شهید رجایی دریافت کرده و در رشته کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی از دانشگاه تهران دانش آموخته شده است. نامبرده قبل از استانداری تهران و جایگزینی مهندس انوشیروان محسن بندپی(برای نخستین بار بود که فردی زیر ۴۰ سال به سکانداری استانداری پایتخت منصوب شده است)، سوابقی نظیر عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ، سابقه معاونت بنیاد  مستضعفان انقلاب اسلامی ، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره بنیاد علوی ، مدیرعاملی و عضویت در هیات موسس بنیاد کرامت آستان قدس رضوی نیز در کارنامه دارد.

ایشان از جمله چهره هایی بودند که از آستان قدس، به مجموعه مدیریت دولت سیزدهم راه یافتند(همانند فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت).محسن منصوری ، قبل از آن مشاور سابق نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی و مشاور جوان استاندار سابق تهران، را نیز بوده است. ایشان در حوزه وزارتی وزارت آموزش و پرورش نیز همکاری داشته و مدیر دفتر همکاری های وزارت آموزش و پرورش و حوزه های علمیه بود. از دیگر سوابق قبل تر مهندس محسن منصوری ،می توان به دبیرکلی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور اشاره داشت.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین