پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۴۶۹
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷
بعد از این که اوکراین ادعا کرد که روسیه از پهپاد‌های ایران علیه اوکراین استفاده کرده وزارت خارجه ایران و همچنین روسیه اعلام آمادگی کردند که جلسه‌ای با حضور نماینده‌های دو کشور به بررسی این ادعا و مستندات بپردازند، با موافقت اوکراین گروهی از دیپلمات‌های ایرانی و کارشناسان متخصص عازم لهستان شدند تا دیدار مشترکی در ورشو برگزار شود. اما ساعاتی پیش از برگزاری جلسه، طرف اوکراینی با فشار‌های آمریکا و اتحادیه اروپا از حاضر شدن در این جلسه منع شد.

شعار سال: جلسه دوجانبه ایران و اوکراین ساعاتی پیش از برگزاری با فشار آمریکا لغو شد.

بعد از این که اوکراین ادعا کرد که روسیه از پهپاد‌های ایران علیه اوکراین استفاده کرده وزارت خارجه ایران و همچنین روسیه اعلام آمادگی کردند که جلسه‌ای با حضور نماینده‌های دو کشور به بررسی این ادعا و مستندات بپردازند، با موافقت اوکراین گروهی از دیپلمات‌های ایرانی و کارشناسان متخصص عازم لهستان شدند تا دیدار مشترکی در ورشو برگزار شود.

اما ساعاتی پیش از برگزاری جلسه، طرف اوکراینی با فشار‌های آمریکا و اتحادیه اروپا از حاضر شدن در این جلسه منع شد.

ممانعت از حضور در این جلسه از خارج از اوکراین به نمایندگان این کشور ابلاغ شد که طرف اوکراینی و همچنین میزبان لهستانی از این رفتار بسیار ناراضی و متعجب شدند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت نورنیوز، تاریخ انتشار:۱۴ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۱۳۰۰۳، nournews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین