پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۷۱۷
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
روزنامه کیهان از مسئولان خواسته از ظرفیت تجزیه‌طلبی در اروپا و آمریکا استفاده کنند تا آنان «غلاف» کنند. او پیشنهاد داده از روش محمود احمدی‌نژاد در این مورد استفاده شود.

شعار سال: روزنامه کیهان نوشت: وقتی رئیس دولت‌های نهم و دهم ضمن حمایت تلویحی از جدایی‌طلبان «ایرلند شمالی»، «باسک» و جدایی جزیره کوچک «کورسیکا» از فرانسه، خواستار برگزاری رفراندوم در این مناطق شد، غربی‌ها به شدت به این موضوع واکنش نشان دادند.

روزنامه کیهان از مسئولان خواسته از ظرفیت تجزیه‌طلبی در اروپا و آمریکا استفاده کنند تا آنان «غلاف» کنند. او پیشنهاد داده از روش محمود احمدی‌نژاد در این مورد استفاده شود.

به گزارش کیهان،  رسانه‌ها و دولت جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت بزرگی که در اروپا و آمریکا و کشور‌های معاند برای تجزیه‌طلبی وجود دارد برای پاسخ به این دشمنی آشکار استفاده نکرده‌اند و این ظرفیت بزرگ باید بعد از این از سوی رسانه‌های به خصوص برون مرزی، دولت و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور به کار گرفته شود. هزینه که برایشان بالا رفت، آن‌ها نیز غلاف خواهند کرد. غلاف کردن اروپا و آمریکا هم یعنی، حذف تجزیه‌طلبان ایران!

در ادامه این گزارش آمده است: پیش از این وقتی رئیس‌دولت‌های نهم و دهم ضمن حمایت تلویحی از جدایی طلبان «ایرلند شمالی»، «باسک» و جدایی جزیره کوچک «کورسیکا» از فرانسه، خواستار برگزاری رفراندوم در این مناطق شد، غربی‌ها به شدت به این موضوع واکنش نشان دادند. واکنشی که نشان داد این مسئله، می‌تواند به پاشنه آشیل دشمن تبدیل شود اگر، درست و حساب شده از آن بهره‌برداری شود! اگر از این ظرفیت استفاده شده بود امروز «امانوئل ماکرون»، رئیس‌جمهوری که گاهی فراموش می‌کند شلوار خود را بالا بکشد جرات نمی‌کرد بگوید «از انقلاب بچه‌های ایران حمایت می‌کنم.»

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۵۸۲۴۶۲، www.etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین