پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۷۹۹
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷
سفیر انگلیس در تهران برای چهارمین بار ظرف دو ماه اخیر به وزارت خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران در پی تعرض یک گروه خشونت طلب به ساختمان سفارت در لندن به وی ابلاغ شد.
شعار سال: سفیر انگلیس در تهران بار دیگر به وزارت امور خارجه ایران احضار شد.

بر اساس اعلام وزارت امور خارجه ایران در پی تهاجم یک گروه خشونت‌طلب به ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن و بی احترامی به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، سفیر انگلیس در تهران امروز به وزارت امور خارجه احضار شد.

مدیر کل تشریفات وزارت امور خارجه ضمن یادآوری تعهدات دولت بریتانیا مبتنی بر کنوانسیون‌های ۱۹۶۱ و ۱۹۶۳ وین درباره روابط دیپلماتیک و کنسولی، مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران در خصوص ناکارآمدی پلیس در جلوگیری از وقوع این تهاجم تاسف‌بار را به وی ابلاغ کرد.

سفیر انگلستان ضمن ابراز تاسف از وقوع این تهاجم، اظهار داشت که مراتب را به لندن منعکس خواهد کرد و امیدوار است که در آینده شاهد وقوع چنین مسائلی نباشیم.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۲۹ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۲۸۸۰۶۲، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین