پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۸۸۱
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
پنجم آنان ماه، دومین گزارش از حوادث ایجاد شده از آواربرداری متروپل را گزارش نموده و در خصوص برخی خلاف گویی‌ها و حاشیه‌ها و حتی اصل قرارداد، افشاگری کردیم. به طنز نام حسن گچکار را برای قرارداد بستن جهت آواربرداری آوردیم و مسئولان قول ده ذوره دادند برای اتمام آواربرداری‌ها (مثلا اتمام تا ۱۰ آبان ماه). از آن تاریخ، یک ماه گذشته و تازه بحث بسته شدن کارگاه و قول آوار برداری برای ده روز آینده مطرح شده است؟ آیا مملکت را می‌توان با این فرمان اداره کرد؟ آیا تامین منافع فلان سازمان و فلان نهاد و فلان گروه، بر منافع ملی ارجحیت دارد؟ تا کی باید شاهد سکوت در برابر طی شدن مسیر‌های اشتباه باشیم؟ سلام به سازمان بازرسی و درود به خواب در وقت بیداری! منتظر دریافت توضیحات هستیم.

شعار سال: مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند از توقیف کارگاه ساختمانی متروپل آبادان خبر داد و گفت: طبق برآورد‌های انجام شده در ۱۰ روز آینده، باقی مانده سازه تخریب و عملیات آواربرداری انجام خواهد شد.

فرهاد آریا دوست ، اظهار کرد: اداره کار پس از بازدید میدانی از محل پروژه تخریب بقایای ساختمان متروپل به دلیل عدم رعایت مسایل ایمنی و تردد افراد متفرقه، طی نامه‌ای از دادستانی توقیف کارگاه را درخواست کرده بود که این درخواست با موافقت دادستانی از روز گذشته (یکم آذرماه) اجرایی شد.

وی افزود: در این درخواست مسایلی همچون استقرار نیروی انتظامی برای حفظ نظم تا پایان پروژه و تخلیه ساختمان‌های مجاور تا شعاع ۶۰ متر، جلوگیری از تردد افراد متفرقه و رعایت اصول ایمنی کار تاکید شده بود.

مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: از روز گذشته و پس از توقیف کارگاه، خیابان‌های منتهی به ساختمان متروپل (تقاطع امام به امیری و امیری به سمت متروپل) تا شعاع ۶۰ متر به وسیله جداکننده‌های ترافیکی بسته شدند تا از تردد خودرو‌ها جلوگیری شود.

آریا دوست تصریح کرد: بر این اساس طی مکاتبه‌ای با دادستانی، خواستار همکاری نیروی انتظامی برای تخلیه ساختمان‌های اطراف متروپل شده ایم و از امروز این درخواست به دادستانی ارسال شده است.

وی افزود: طبق دستور لازم الاجرای دادستان مقرر شد کلیه ساختمان‌های اطراف با هر نوع کاربری تا شعاع مذکور توسط نیروی انتظامی تخلیه شوند تا در مجموع با انجام الزام‌های ایمنی، کارگاه رفع توقیف و عملیات تخریب ادامه یابد.

مدیر اجرای طرح‌های عمرانی منطقه آزاد اروند عنوان کرد: چنانچه شرایط لازم فراهم شود، طبق برآورد‌های انجام شده در ۱۰ روزه آینده، باقی مانده سازه تخریب و عملیات آواربرداری انجام خواهد شد.

آریا دوست افزود: برنامه ریزی شده تا تخریب مابقی سازه که تقریبا در قسمت میانی واقع شده، به سمت بخش زمین خالی متروپل انجام شود، اما با توجه به اینکه ارتفاع سازه حدودا ۳۶ متر است، برخی موارد غیر قابل پیش بینی نیز متصور است.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:۲ آذر ۱۴۰۱، کدخبر: ۰۰۰۶۲۰۹۶۳۳۶، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین