پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۲۴۵
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷
رئیس سازمان صمت هرمزگان گفت: ما در استان هرمزگان محکوم به تولید صادرات محور هستیم، چون امکان ارسال به مرکز کشور چه به لحاظ هزینه‌های حمل و چه رقابت با سایر تولیدکنندگان ما را محدودتر از سایر استان‌های مرزی می‌کند. وی افزود: وقتی از معدن صحبت می‌کنیم یک ظرفیت بیش از ۸۰۰ میلیون تنی سنگ‌آهن داریم که می‌تواند سرفصل جدیدی برای زنجیره فولاد باشد و کشور را از نگرانی تامین مواد اولیه نجات دهد و می‌توانیم به میزان ۲۰ میلیون تن که همگی برای صادرات هست، در تولید فولاد نقش آفرینی کنیم.

شعار سال: خلیل قاسمی رئیس سازمان صمت هرمزگان بیان داشت: تاکنون از ظرفیت صندوق حمایت از صنایع پیشرفته غفلت شده و افتتاح دفتر صحا در استان هرمزگان می‌تواند ظرفیتی بسازد تا صنایع ما در این استان صنایع به سمت هایتِک شدن گرایش پیدا کنند.

وی با بیان اینکه هدف از تشکیل این جلسه بحث تامین مالی به عنوان دغدغه تولیدکنندگان و همچنین بروزرسانی صنایع به مرز دانش و لبه فناوری است، اظهار کرد: ما در استان هرمزگان محکوم به تولید صادرات محور هستیم، چون امکان ارسال به مرکز کشور چه به لحاظ هزینه‌های حمل و چه رقابت با سایر تولیدکنندگان ما را محدودتر از سایر استان‌های مرزی می‌کند.

قاسمی بیان کرد: استان هرمزگان هم در حوزه معدن هم کشاورزی و شیلات دامنه شمول گسترده‌ای برای همه حوزه‌های اقتصادی دارد و خوشبختانه این استان پتانسیل تولید در این زمینه‌ها را دارد.

وی اضافه کرد: وقتی از معدن صحبت می‌کنیم یک ظرفیت بیش از ۸۰۰ میلیون تنی سنگ‌آهن داریم که می‌تواند سرفصل جدیدی برای زنجیره فولاد باشد و کشور را از نگرانی تامین مواد اولیه نجات دهد و می‌توانیم به میزان ۲۰ میلیون تن که همگی برای صادرات هست، در تولید فولاد نقش آفرینی کنیم.

رئیس سازمان صمت استان هرمزگان با اشاره به اینکه در استان بیش از هزار واحد فعال صنعتی داریم، خاطرنشان کرد: بزرگترین بندر تجاری کشور در هرمزگان است و تاکنون از ظرفیت صندوق حمایت از صنایع پیشرفته غفلت شده و افتتاح دفتر صحا در استان هرمزگان می‌تواند ظرفیتی بسازد تا صنایع ما در این استان صنایع به سمت هایتِک شدن گرایش پیدا کنند و ظرفیتی برای تامین مالی صنایع استان فراهم شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری می متالز، تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱، کدخبر: ۲۸۴۰۰۱، felezatkhavarmianeh.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین