پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۵۸۸
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
حجت اله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی در حکمی سعید پورزادی را به عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش منصوب کرد.

شعار سال: حجت اله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی در حکمی سعید پورزادی را به عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش منصوب کرد.

 در حکم صادر شده از سوی دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی خطاب به سعید پورزادی آمده است: بنا به اختیار حاصله و هماهنگی به عمل آمده، نظر به سوابق و تجربیات جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش" منصوب می‌شوید.

در ادامه حکم آمده است: تا انجام فرآیند انتخاب مدیرعامل جدید بر اساس قانون چگونگی اداره مناطق آزاد، با هماهنگی اینجانب نسبت به اداره امور سازمان اقدام و با هم اندیشی صاحب نظران و همکاران در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی رهبر معظم انقلاب و سند تحول دولت مردمی نسبت به خدمت رسانی به فعالان اقتصادی و مردم و رشد و توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی منطقه نهایت اهتمام شود.

پیش از این مهدی کشاورز چافچیری از اواخر اسفند ۱۴۰۰ تا کنون مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بود.

منطقه آزاد کیش شامل جزایر کیش، هندورابی، فارور بزرگ و فارور کوچک است و سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان نماینده دولت ماموریت دارد این منطقه به محیطی امن، آرام و پاک، برترین مقصد گردشگری برای خانواده ها، قطب علمی آموزشی تحقیقاتی، الگوی توسعه پایدار با بهره گیری از فن آوری‌های نوین و مناسب‌ترین مکان برای سرمایه گذاری در منطقه خلیج فارس تبدیل شود.

ماموریت این سازمان بر اساس طرح جامع ۲۰ ساله مصوب ۱۳۷۲ آغاز شده و حضور سالانه حدود ۲ میلیون گردشگر داخلی و خارجی و سرمایه گذاران متعدد از نشانه‌های تحقق این طرح است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۴۹۸۲۷۲۸، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین