پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۶۱۰
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸
پزشک سابق کاخ سفید با متهم کردن دولت بایدن به سرپوش گذاری بر وضعیت وخیم سلامت روان بایدن در خصوص وضعیت روان رئیس‌جمهور آمریکا ابراز نگرانی کرد.

شعار سال: پس از آن‌که «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا در پی بررسی سالانه وضعیت سلامت برای ادامه فعالیت سالم تشخیص داده شد، «رونی جکسون» پزشک سابق کاخ سفید، دولت فعلی را به عدم شفافیت در خصوص وضعیت رو به وخامت سلامت بایدن متهم کرد.

به گزارش فارس، روزنامه آمریکایی «واشنگتن‌تایمز» در این خصوص گزارش کرد، این فرد جمهوری‌خواه که به عنوان پزشک کاخ‌سفید در دوران ریاست‌جمهوری «باراک اوباما» و «دونالد ترامپ» فعالیت می‌کرد تصریح کرد که دولت بایدن همچنان به سرپوش‌گذاری بر «سلامت روان رو به وخامت» رئیس‌جمهور آمریکا ادامه می‌دهد.

جکسون به شبکه دیجیتال فاکس‌نیوز اعلام کرد: «گزارش مکتوب معاینه فیزیکی روز گذشته که توسط «کوین اوکونور» پزشک بایدن منتشر شد، بیش از پیش تأیید می‌کند که این دولت همچنان بر کتمان حقیقت پافشاری می‌کند».

وی ادامه داد که در هیچ بخشی از گزارش مذکور به وضعیت رو به وخامت روان بایدن اشاره‌ای نشده است.

پزشک سابق کاخ سفید در این باره گفت: «این بسیار نگران کننده است، با توجه به این‌که من سه نامه به کاخ سفید فرستادم و درخواست کردم تا بایدن تحت آزمایش "توانایی شناختی" قرار گیرد و نتیجه آن علنی شود که با تمامی این درخواست‌ها مخالفت شد. همه می‌توانند ببینند که یک چیز در این‌جا اشتباه پیش می‌رود. سرپوش‌گذاری باید پایان یابد».

طبق گزارش واشنگتن‌تایمز، کاخ سفید به درخواست برای اظهارنظر درباره اظهارات جکسون پاسخ نداده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار:۳۰ بهمن ۱۴۰۱، کدخبر: 598035، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین