پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۷۹۳
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
«همینه که هست؛ بهتر از ما برای اداره امور ارزی کشور پیدا نمی‌کنید»! این پاسخ مخبر (معاون اول رئیسی) به انتقاد نمایندگان مجلس به زبانی گفته شده که بین مدیران امروز کشور رایج است و شاید برای مردم آشنا نباشد.

شعار سال: «همینه که هست؛ بهتر از ما برای اداره امور ارزی کشور پیدا نمی‌کنید»! این پاسخ مخبر (معاون اول رئیسی) به انتقاد نمایندگان مجلس به زبانی گفته شده که بین مدیران امروز کشور رایج است و شاید برای مردم آشنا نباشد. برای همین باید ترجمه و تفسیر شود:

همه همینیم!

مدیرانی که امروز کشور را اداره می‌کنند، مجموعه‌ای هستند از «مدعیان ناتوان». کسانی که ویژگی اصلی‌شان توهم است و کارشان وعده‌های نشدنی تحویل مردم دادن. مخبر می‌داند که چه مجموعه‌ای مدیریت کشور را منحصرا در اختیار دارد و می‌داند که هر کسی از خودی‌ها جای او و تیمش را بگیرند، عملکرد بهتری نخواهند داشت.

او با این حرفش می‌گوید که «دیگه خودمون رو که نمی‌تونیم گول بزنیم»!

ترجمه‌ی «همینه که هست» مخبر
مجلس، لطفا هیس!

اما مخاطب مخبر در این سخن کیست؟ نمایندگانی که منتخب انتخاباتی غیررقابتی و با کمترین میزان مشارکت هستند.

مخبر با این سخن به مجلسی‌ها این پیام را می‌رساند که اندازه خود را بداند. این‌ها چرا باید از دولت انتقاد کنند؟!

مگر آن‌ها سرجای خود نشسته‌اند که به صندلی دولتمردان گیر داده‌اند؟! «همینه که هست» خطاب به مجلس، یعنی اگر قرار است دولتمردان بروند، قبل از آن باید مجلسی‌ها مرخص شوند!

شعار‌ها رو جدی نگیرید!

پاسخگویی، شفافیت، مردم‌سالاری، انتقاد‌پذیری، شایسته سالاری، گشت ارشاد ِ مدیران، قطار پیشرفت، کاهش تورم، بهبود معیشت مردم، اصلاح روند غلط و… شعار‌هایی است برای مردم همیشه در صحنه!

مخبر با همین حرف به معدود نمایندگان توجیه نشده، می‌گوید که همه‌ی این شعار‌ها تا وقتی شعار است، مورد تائید است و هیچ عاقلی آن‌ها را جدی نمی‌گیرد!

تکمله: وقتی مجلس در برابر این حرف مخبر سکوت می‌کند و فقط یک نماینده آن را نقل می‌کند؛ یعنی مجلس هم پاسخ داده است: سرور گرانقدر جناب آقای مخبر، کاملا درست می‌فرمایید. موفق و پیروز باشید!

 محمدحسین روانبخش

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت فردادنیوز، تاریخ انتشار: اسفند ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۵۹۰۴، fardadkhabar.ir

اخبار مرتبط
برچسب ها: محمدحسین روانبخش ، همینه که هست مخبر به مجلس ، معنای همینه که هست مخبر ، چرا مسئولان به مجلس تحکم می کنند؟ ، چرا مسئولان طوری رفتار می کنند که مردم ممنون باشند؟ ، ما تحت هر شرایطی باید از مسئولان ممنون باشیم؟ ، مدیر بی کفایت پاسخی ندارد جز همینه که هست ، بهتر از ما برای اداره امور ارزی کشور پیدا نمی‌کنید ، پاسخ مخبر به انتقاد نمایندگان مجلس ، پاسخ همینه که هست در جواب نمایندگان مجلس ، آقای مخبر مگر شما امور ارزی را مدیریت می کنید که ادعای آن را دارید؟ ، تفسیر همینه که هست از مخبر ، همینه که هست مخبر یعنی چه؟ ، توهمات مدیریتی مدیران امروز کشور ، مدیران کشور مدعیان ناتوان هستند ، مدیران امروز کشور مدعیان ناتوان با وعده های تو خالی ، وعده های نشدنی مدیران کشور ، عملکرد ضعیف دولت رئیسی ، مدیران بی خاصیت دولت ، بی کفایتی مدیران دولت د ، دولت توان مدیریت بازار ارز را ندارد ، مدیرانی که توان پذیرش انتقاد را ندارند ، مسئولان طلبکار از مردم ، مجلس نباید از مدیران انتقاد کند ، مجلس اجازه انتقاد از دولت را ندارد
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین