پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۷۹۷
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹
بیمارستان بانک ملی ایران با اجرای اقدامات موثر در راستای کاهش مداوم پیامد‌های زیست محیطی و ارتقاء سلامت مردم، موفق به اخذ "گواهینامه بیمارستان سبز" از انجمن مدیریت سبز ایران شد.

شعار سال: بیمارستان بانک ملی ایران با اجرای اقدامات موثر در راستای کاهش مداوم پیامد‌های زیست محیطی و ارتقاء سلامت مردم، موفق به اخذ "گواهینامه بیمارستان سبز" از انجمن مدیریت سبز ایران شد. بیمارستان بانک ملی توانست با ارتقاء سلامت بیماران و مراجعه کنندگان علاوه بر حفظ سلامت محیط زیست در بخش صرفه جویی در هزینه‌ها نیز موفق عمل نماید بر همین اساس توانست از این طریق شاخصه‌های مهم دریافت این گواهینامه را کسب کند.

اهدای

گفتنی است همگرایی و همسویی مسئولیت‌های اقتصادی با مسئولیت‌های زیست محیطی، به وسیله مصرف بهینه منابع و کنترل یک سازمان در جهت تحقق اهداف زیست محیطی صورت می‌گیرد که از جمله شاخصه‌های اهدای این گواهینامه از سوی انجمن مدیریت سبز ایران است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پورتال خبری بانک ملی ایران، تاریخ انتشار:3 اسفند ۱۴۰۱، کدخبر: 19086، www.bmi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین