پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۴ - 2025 May 11
کد خبر: ۳۸۵۴۰۹
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر مشتری مداری در بازدید از برخی شعب این بانک گفت: مذاکرات با واحدهای تجاری، اجرای صحیح و دقیق قراردادها و تعهدات و همچنین جلب رضایت مندی مشتریان از مهم ترین وظایف مدیران و همکاران واحدهای صف است.

شعار سال: به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر صمد عزیزنژاد عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در بازدید از اداره امور شعب شرق تهران با تاکید بر اینکه بانک ملی ایران با توجه به تکالیف دولتی و رسالت اجتماعی که بر عهده دارد، نگاه قشر وسیعی از جامعه را به خود معطوف کرده است؛ افزود: تکریم مشتریان در کنار ارائه خدمات باید سرلوحه همکاران قرار داشته باشد.

تاکید بر مشتری مداری در بازدید عضو هیات مدیره بانک ملی از شعب

وی با اشاره به بررسی عملکرد واحد‌های بانک در ماه‌های گذشته، عملکرد اداره امور شرق تهران را مطلوب و رو به رشد ارزیابی و تصریح کرد، تحول محسوس بوده و این امر نشان‌دهنده انتصابات شایسته کادر مدیریتی است.

توضیحات برای بهره برداری بیشتر از خبر:

دکتر صمد عزیز نژاد اهل ماکو بوده و دارای دکترای اقتصاد پولی و مالی است.نامبرده از ورزشکاران بنام شهر ماکو بوده و نیز سابقه تدریس در دانشگاه‌های پیام نور و آزاد ماکو را در کارنامه دارد. سوابقی چون عضو هیات علمی و مدیر گروه بازارهای مالی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، عضویت در شورای مدیریت ریسک بانک ملت، مشاور رئیس پژوهشکده پولی و بانکی و مشاور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی را در کارنامه او دیده می شود. مراسم معارفه صمد عزیز نژاد و حسن مونسان دو عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در اردیبهشت 1401، با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد و مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران برگزار شد.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از روابط عمومی بانک ملی

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین